Voorstellen

Ik bezoek dit forum de laatste maanden op dagelijkse basis en wellicht is een kort voorsteltopic wel op zijn plaats :slight_smile:

Momenteel als daily beater de certina ds action diver zwart. Ben echt helemaal gek van dit ding en die gaat overal mee vakantie,gym,natuur noem maar op. Het is mijn eerste ’ echte’ klok en deze gaat nooit meer weg.

Momenteel aan het kijken voor iets nieuws. Ik heb een ding voor blauwe sunbursts sinds ik bij de aanschaf van mijn huidige zat te twijfelen. Dat zal dan ook de volgende worden. Hier zal ik nog een topic voor openen want ben een klein beetje radeloos wat inspiratie betreft (ondanks mijn dagelijkse visits op dit forum).

Goed, allen dank voor het lezen en ik duik weer op de achtergrond van dit forum en lees lekker mee :slight_smile:

10 likes

Welkom op het forum.:+1:

Welkom!!

Welkom !!

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom, veel plezier op het forum! Misschien een mooi foto van jouw Certina😀?

Welkom, veel plezier op het forum :sunglasses:

Welkom

Welkom !
Dat zal vast ook een waterbestendig horloge gaan worden lijkt me !

Welkom!

254

1 like

welkom overigens :smiley:

Mijn beste,

van harte welkom bin deze enthousiaste club van horloge-passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Jullie hebben helemaal gelijk. Het draait allemaal om de pols dus hierbij een foto van mijn daily beater​:heart_eyes::heart_eyes:.

3 likes

Hihi​:grin::grin: jazeker!! Ben gek op de oceaan :slight_smile: ik zeg dan ook altijd zodra ik de loterij win koop ik een boot en ik ben weg:) hengeltje erbij en elke dag een pelagische rover als maaltijd. What more do you need:slight_smile:

En indeed. Duikers . Love ‘em.

Welkom Jeff, veel plezier hier!

Verdwijn niet te diep in het pelagische deel van het forum;dichter aan de kust bevinden zich interessante topics voor jouw zoektocht :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.