Hallo allemaal,
Nu ik een tijdje meegekeken heb op het forum en een horloge heb, zal ik mij ook eens voorstellen. Zoals mijn naam al doet vermoeden, ben ik een groot liefhebber van Pearl Jam. Verder houd ik van lekker eten (maken), lezen, wandelen en complexe (computer)spellen.
Qua horloges hous ik vooral van strakke of minimalistische ontwerpen. Voor mij geen duikers met een kilometersdikke bezel of chronometers met dertig verschillende functies en schalen. Ik vind horloges al vrij snel te ‘opzichtig’ voor mezelf, hoewel ik dat minder snel vind bij anderen.
Vandaar ook dat ik enkele weken terug voor de Sternglas Zeitmesser gekozen heb. Ik weet dat de connoisseur mij er op zal wijzen dat het geen automaat is van een groot horlogemerk is, maar dit was één van de heel weinige horloges in mijn prijsklasse die ik écht mooi vind. Ik merk zelfs na een aantal weken dagelijks dragen, nog minstens net zo vaak naar mijn horloge kijk als naar de tijd.
Hieronder de verplichte foto van mij horloge en ik zal de komende tijd weer rondneuzen op het forum, af en toe ergens op reageren, maar vooral heel veel kwijlen op de mooie horloges die hier regelmatig voorbij komen.
Groetjes, Ledbetter