Voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Nick, 21 jaar en hou al een tijdje van horloges, ik lees graag het forum om op de hoogte te blijven van alle nieuwe ontwikkelingen op horlogebied.

Op mijn 15e ben ik begonnen met een Curren (quartz) voor 14 euro van marktplaats gekocht. Dit horloge heb ik ruim een jaar gedragen. Helaas kan ik maar 3 foto’s in het topic plaatsen dus helaas geen foto’s van de 1e 2 exemplaren.

Voor mijn 16e verjaardag kreeg ik een Invicta Pro Diver, erg blij mee geweest en 2 jaar met plezier gedragen.

Voor het behalen van mijn diploma heb ik een Breitling Colt a1738811 gekocht, mijn eerste serieuze horloge! Vind het horloge nog steeds mooi om naar te kijken als ik hem om heb. breit 1

Toen opzoek gegaan naar een ‘‘beater’’ (wijsheden van het forum:) ) tijdje opzoek geweest maar ik ben toen toch gevallen voor een Tag Heuer 2000 automaat.

Dit horloge kon ik erg weinig vinden in de automaat versie en dit is dan ook de reden dat ik hem steeds grager wilde hebben.

Dit was zo’n beetje mijn horlogehistorie tot nu toe, hopelijk komt er snel een nieuwe bij. :+1:

Hopelijk zijn de foto’s ook goed in het Topic gekomen

28 likes

Van harte welkom!
Breitling; Tag Heuer…je hebt voor iemand van 21 al serieuze horloges in de collectie! :sunglasses:

1 like

Welkom. Al een leuke collectie heb je opgebouwd! En die colt ga ik persoonlijk ook alleen maar mooier en mooier vinden

1 like

Welkom Nick, mooie verzameling en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom hier Nick :+1:

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier!

1 like

Nick, welkom op HF!

1 like

Mijn beste,

Nick, van harte welkom binnen de gelederen van dit smaakvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom op het hf !!!

1 like

Lekkere collectie heb je al, welkom :muscle:

1 like

Welkom hier!

Welkom. Goede smaak👍

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Je hebt erg mooie aankopen gedaan :ok_hand:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom Nick en veel plezier hier, mooie horloges heb je.

1 like

Welkom.

1 like

Nick, welkom en veel plezier ons mooie forum

1 like