Voorstellen

Nu mijn eerste aankoop via het forum een feit is, wordt het tijd mij aan jullie voor te stellen. Ik ben Donny en heb door warroo de stap gezet mij aan te melden voor dit forum. 29 jaar maar toch al ruim 10 jaar horlogegek. Begonnen met een Seiko 5 en vervolgens een tijdelijk uitstapje gemaakt naar Diesel en Tommy Hilfiger. Uiteindelijk weer op het spoor gekomen door een Omega Railmaster.

Tijdens mijn rijlessen voor het eerst kennis gemaakt met Rolex. Vervolgens de hele zomervakantie gewerkt in het magazijn en toen een Rolex Submariner gekocht. Wat was ik trots op mijn aankoop. Opgevolgd door horloges van IWC en Omega en sinds een aantal jaar vooral horloges van Jaeger-LeCoultre.

Genoeg tekst. Nu een paar foto’s:

Met een band van PZ watch straps

En de laatste aanwinst, vandaag overgenomen van Bauhaus (foto doet geen recht aan dit prachtige horloge maar ik moest en zou een foto toevoegen)

Donny

35 likes

Memovox, toe maar weer, kom maar meteen goed in-house :wink: Welkom n Cheer$ M8 :wink:

Nice! Moet een leuk vakantiebaantje geweest zijn als je in één zomer een submariner kon kopen :stuck_out_tongue:

3 likes

Prachtige Jaeger-LeCoultre!

1 like

Mijn beste,

Donny, van harte welkom bij deze enthousiaste club, horloge-passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Zo. Dat is een lekkere binnenkomer. Welkom en veel plezier hier, “keep the pictures coming” :+1::+1:

Welkom Donny, mooie collectie. Veel plezier alhier!

image :wink:

Welkom!

Welkom en veel plezier op dit forum!

Donny, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Sub in een zomer… Waar werkte je?:joy::joy: Als ik een hele zomer werk (40-50 uur/week) wordt het een tweedehands oris geloof ik :joy:

1 like

Veel plezier op het forum en ik wens je nog veel leuke vakantiebaantjes toe😀!

Welkom Donny, fantastische horloges heeft u!

Bedankt allemaal voor dit mooie welkom!

Vakantiebaantje dateert al weer van 2007. Toen een Rolex (submariner, submariner date, GMT master II) tweedehands ergens 2500 tot 3000 moesten kosten:rofl:

Welkom hier!

Over een entree gesproken👌
Veel lees en deelplezier op dit geweldige forum🤟

Welkom op het forum!
Erg mooie horloges in je collectie…! :open_mouth:
Veel plezier hier :wink:


:sunglasses: