Voorstellen

Hoi, mijn naam is Quint. Ik ben sinds een aantal jaren gek op horloges en actief op verschillende buitenlandse fora.

Tot nu toe bestaat mijn collectie voornamelijk uit betaalbare mechanische en automatische horloges zoals diverse Seiko’s en Chinese “homages” en wat russische horloges.
Wat leuk is aan deze categorie is het feit dat je verschillende type horloges kunt uitproberen en er zelf een mee kan rommelen maar tegelijkertijd blijf je toch elke keer verlangen naar iets beters… Ik ben eigenlijk voornamelijk op zoek geweest welk type horloge het beste bij mij past alvorens een grote investering te doen.

Ik heb een voorliefde voor “vintage” en “tool” achtige horloges en tot nu toe heb ik wat minder met de “dress” categorie.

Ik hoop in het komende jaar mijn eerste echte serieuze aankoop te gaan doen en ik hoop dan ook hier goede informatie te kunnen opdoen envan gedachten te kunnen wisselen met de forum leden.

Hopelijk tot snel op het forum!

Gr,
Quint

15 likes

Quint, welkom hier!

Welkom :grin:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom welkom Quint! :+1:

Welkom Quint!

Welkom!

Beste, welkom op dit leuke forum, foto’s van je collectie mag steeds, zijn we hier dol op :smile:

Mijn beste,

Quint, van harte welkom in de kring van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! En niets mis met Seiko’s… Maar begrijp je verlangen naar iets beters/duurders, dat verlangen herken ik wel.

Welkom Quint, je bent op de plek aangekomen waar je jouw voorliefde kunt toetsen en spiegelen aan anderen. Ter bevestiging maar misschien ook wel om op iets heel anders te eindigen (dan je had gedacht) :thinking::hugs:.

Beiden overkomen mij regelmatig hier… :sunglasses:

O, En het is helemaal niet verslavend, niet geloven als ze dat zeggen… :zipper_mouth_face:

Welkom

Welkom :+1::+1::+1:

Welkom Quint !

van harte welkom Quint !

Welkom op het forum Quint! :+1:

Welkom !!!

Welkom.

Quint, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Quint, welkom op HF!