Voorstellen

Ik zal me ook maar eens voorstellen, wel zo netjes.

Ik ben Jelle Lemmen, 40 jaar kom uit Venlo en hou van horloges. Ik probeer er elk jaar een te kopen. Verder hoop ik hier vanalles te leren over horloges. Ik ben er wel bang voor dat het een nog duurdere hobby word.

16 likes

Welkom jelle !! En waar zijn de fotos …

1 like

:man_facepalming:t3: Goeie
Ik zoek even op de tel. Zit namelijk nog lekker aan het zwembad een paar daagjes.

4 likes

Welkom Jelle!
Mooie Superocean👍
Veel zelfbeheersing gewenst😊

1 like

Yes please. Welkom!

1 like

Mooie Breitling chrono zeg… Ik zat er onlangs naar te kijken, leuk om eens te proberen. Hoe ligt die 44 mm klatser om de pols?

Welkom!

1 like

Welkom Jelle, ik vrees ook dat het duurder wordt… Tenminste dat is mijn ervaring sinds ik hier zit. Evengoed welkom en veel plezier, want dat brengt het ook!

1 like

Thnx! De superocean is trouwens wel mijn favoriet qua dragen.

Hij ligt heerlijk om de pols. Enigste wat ik niet verwacht had is dat iedereen er naar kijkt. Voelt af en toe wat ongemakkelijk als je onder een gesprek met je arm beweegt en de ogen je arm beginnen te volgen.

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Dank je

Jelle, welkom op HF!

1 like

Haha jij had dit met een hoog gepolijst staal/gouden horloge niet verwacht? :smiley:

Oh en welkom trouwens!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier! Mooie horloges heb je en veel plezier in de komende jaren met het aanschaffen!

1 like

Dank je,

Het sparen en aanschaffencis altijd heerlijk. Op een gegeven moment hbcje bijna genoeg geld en ga je al neuzen op internet. Op een begeven moment al wat bieden. En dan bam daar is het moment dat je beet hebt en een afspraak maakt om te komen kijken. Genieten

2 likes

Welkom!

1 like

Ja, heerlijk is dan het moment dat het blijkt dat je genoeg hebt om “het” te kunnen ophalen :grinning:!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Jelle binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom :+1:

1 like

Welkom, veel lees en deelplezier :love_you_gesture:

1 like