Voorstellen

Dames, heren,
Een paar dagen geleden een account aangemaakt, ik zat toch al een poosje te lurken hier. Ik zal hier ook nooit de grootste contributor worden, echter als je ergens binnenkomt stel je je ook even voor, vandaar. De naam is Julius, voornamelijk Seiko-adept, maar kijk ook graag naar (TAG)Heuer en Omega. Bij deze jongen was moeder de vrouw in de jaren tachtig de veroorzaker: “vind je hem mooi? Krijg je hem van mij”. Zo kwam ik aan m’n 7A38-702A A5. Bijna twintig jaar lang dagelijks mishandeld, toen gaf ‘ie de geest (nog steeds in mijn bezit). Daarna jarenlang niets om de pols gehad, maar om een of andere wazige reden sloeg het virus aan het begin van dit jaar uit het niets weer toe: ik dacht: laat ik eens kijken wat er tegenwoordig gemaakt wordt, als het maar geen duiker is… en stuitte vervolgens op de Seiko SUN065 én de 019 :slight_smile: Tussen mooi en mooi is het moeilijk kiezen, dus dat werd volgens GAS-logica opgelost door ze allebei aan te schaffen. Vreemde manier, maar werkt wel. Kon vorige week ook niet kiezen welke Cocktail Time, dus dat werd ook een setje (kan makkelijk, ik heb hier al gekkere dingen gelezen… Tussen de bedrijven door eens bekeken of er via een forum of iets dergelijks iets te leren viel en zodoende hier terecht gekomen. Ik weet nu in elk geval al dat het tij waarschijnlijk niet meer te keren valt. Wel al heel veel gelezen en opgestoken hier, dank daarvoor en misschien ooit tot ziens.

19 likes

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom! Leuke nick.

Maar euh… foto’s!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

Mijn beste,

Leuk, weer een nieuw lid erbij!!
Julius, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

animaatjes-welkom-4533576-600x250

Welkom!

Welkom op het forum en veel leesplezier. Wel beetje gevaarlijk hier, maar dat had je vast al door als lurker.

Welkom Julius-Peculius

Genoeg te lurken op het forum.
Leef je uit! :grin:

@Julius-Peculius

Leuke entree!
Veel plezier hier :+1:

Welkom

Welkom en veel leesplezier !! :+1:

Van harte welkom!

Welkom op H⏱F en ik wens je veel plezier hier!

Welkom op het forum! Mooie horloges in bezit al zo te horen! Pics or it… :wink:

Welkom! Ik lees het al: niet meer te behandelen. Jammer voor de bankrekening maar het is niet anders. Zou me er maar bij neerleggen.
Veel plezier op het HF.

welkom,veel lees plezier gewenst

Welkom :grin:

Julius, welkom op HF!