Voorstellen

Hallo allemaal, ik kijk al een poosje mee en wil ik me bij deze even voorstellen. Mijn naam is Geralt en ben woonachtig in Nieuwegein. Ik heb me al sinds heugenis geïnteresseerd voor horloges. Niet heel fanatiek al merk ik dat ik wel gehecht ben aan m’n klokjes.

Ben nog steeds not amused dat 12 jaar geleden twee exemplaren bij een inbraak in mijn woning werden ontvreemd. Om het gemis op te vangen heb ik toen een automaat gekocht en heb daar nog steeds plezier van, ondanks dat het een (vermoedelijk) goedkoop ding was; een Akzent Steel. Ik vermoed dat dat de voorganger is geweest van het huidige Akzent plakmerk, maar ben daar niet zeker van. In de loop van de tijd zijn er wat meer horloges bijgekomen: een paar Seiko Kinetics, Bulova’s (Accutron, Precisionist en Accutron II) en sinds kort een Rider M001 (via HF) en een Certina Caimano. De laatste drie overigens in de laatste maand dat ik hier aan het meelezen ben. Zou het dan toch zo zijn dat verblijf hier gevolgen heeft voor je financiën? :thinking:

Tijd voor wat foto’s:


Tot ziens/schrijfs hier op HF!

10 likes

welkom,en ik onderschrijf de strekking dat het horlogeforum een negatief effect kan hebben op uw banksaldo

3 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom op het hf !

1 like

Geralt, welkom op HF!

1 like

Welkom Gatsc!

1 like

Welkom! Het lijkt er inderdaad op dat die twee met elkaar te maken hebben.

2 likes

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit leuke forum! :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de contouren van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom ! En bereid je vast voor op een verdere uitbreiding van je collectie :sunglasses:

2 likes

Welkom hier! Veel lees plezier!

1 like

Ik denk dat ik mijn wederhelft ook even moet voorbereiden… :flushed:

Allen dank voor de hartelijke ontvangst!

Heel belangrijk ! Mn laatste NA hebben we ook meteen 2 horloges gekocht, een voor haar en een voor mij :innocent: Konden we ook nog een leuke prijs bedingen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tja, de interesses lopen wat dat betreft uiteen. “Ik heb al een horloge.” is dan het argument. Een beetje hetzelfde als wat ik met boeken had. Dit zal nog wel wat aandacht vergen hier. :neutral_face:

Die van mij is (was) ook zo … maar als je haar meeneemt naar een juwelier en laat passen is die toch echt wel heel mooi … ze is nu net zo trots op haar nieuwe Junghans in dit geval als ik op de mijne :sunglasses:

1 like