Voorstellen

Goede avond allen,

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen. Mijn naam is (zoals mijn gebruikersnaam wellicht al doet denken) Lars. Eigenlijk schandalig dat ik mij vandaag pas registreer op dit forum aangezien ik al jaren actief ben op engelstalige horlogeforums (WUS etc.). Ik verheug me op de topics en lessen die ik hier ga leren. Zoals ik al zei ben ik niet nieuw in deze hobby en bezit op dit moment slechts twee horloges. De eerste is een Roamer Rockshell Mark III Chrono. De tweede is een (hoe kan het ook anders) Seiko SKX007 op een 3D super oyster band.

Ik ben al weer gezien dat er prachtige klokjes te koop staan op de horlogemarkt dus mijn portemonnee is minder blij met de vondst van dit forum :wink:

Fijne avond allemaal!

Groetjes Lars

17 likes

Welkom, een SKX is altijd goed!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Hartelijk welkom!
Veel leesplezier

1 like

Onmisbaar in elke collectie!

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Lars!:+1:

1 like

Welkom Lars. Veel plezier op het forum!

1 like

Welkom Lars! en heeft er nog niemand om plaatjes gevraagd?

1 like

Welkom wel beetje jammer van die skx

1 like

Hartelijk bedankt, vaak wat dingen gelezen op dit forum maar mij om één of andere reden nooit geregistreerd. Mijn verzameling bestaat tot nu toe uit ongeveer 15 vintage horloges uit het midden/hoog segment met merken als Eterna, Favre Leuba, Alpina, Baume & Mercier maar ook Tudor. Ik hoop veel nieuwe info op te doen op dit forum en uiteraard hier en daar wat te kopen/verkopen!

2 likes

Wij houden hier erg van foto’s! :wink:

1 like

Hier dan alvast een plaatje:
Eterna-Matic KonTiki 20 met navy lizard strap

8 likes

welkom!
En dan wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om mezelf ook voor te stellen.
Pieter, en ben ook voornamelijk bezig geweest met het lezen van fora maar nooit met reageren.

Heb op het moment een victorinox dive master 500 mechanical en een omega 30t2 in bezit. Daarnaast nog wat halve horloges en zakhorloges waar ik graag aan sleutel (dus uit elkaar halen en hopen dat ik ze weer in elkaar krijg). Ik kijk erg uit naar jullie tips, trucs en foto’s!

2 likes

Stom van me, bij deze!

6 likes

Mijn beste,

Lars, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Veel plezier hier!

1 like