Voorstellen

Hallo allemaal,

Sinds vandaag ook maar eens een account aangemaakt hier, praat wel zo makkelijk.
Ik ben Sander, 32 jaar en werkzaam als senior techsupport. Sinds mijn 16de ben ik fan van horloges en horologie, nadat ik van mijn oma een (goedkoop kwarts) horloge kreeg. De deur ga ik niet uit zonder horloge, naar mijn mening heeft iedere man (minimaal) één horloge nodig. Meestal had ik goedkope kwarts shitters maar sindskort ben ik over op ‘echte’ horloges.
Op dit moment ben ik in het bezit van een Seiko SNKL23 en een Orient Ray 2. Uiteraard was de Seiko mijn eerste automaat, wie is er niet groot mee geworden toch?
Op dit moment aan het rondsnuffelen naar een nieuwe telg in de horloge familie, welke het exact wordt weet ik nog niet. Een Flighty lijkt me wel een goede aanvulling op mijn dresser en duiker.
Anyway, ik ga weer wat topics doorspitten/marktplaatsen/ebay-en/chrono24-en etc etc.
Okay ciao!

16 likes

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier!

1 like

Welkom! :tada:

1 like

Welkom! Herkenbaar verhaal, leuk :slight_smile:

1 like

Welkom! Veel plezier hier! En veel succes met thuis uitleggen waarom je van af vandaag NOG meer geld uit gaat geven aan horloges😬

2 likes

Shitters… Really. Ik snap dat blaaskaak archy soms een punt heeft maar meer dat dat kan ik de man niet geven, zeker niet als je gaat kijken dat alles onder de 5k al een shitter is per definitie.

Verder welkom welkom welkom(luister alleen niet te veel naar archy)

2 likes

Welkom en veel plezier op HF!

Leuke horloges heb je al…maar let op je geld :grimacing::wink: , want als je eenmaal bent besmet met het virus…oh la la… :zipper_mouth_face::joy:

1 like

Welkom

1 like

Welkom! Veel plezier op het forum en met het uitbreiden van je collectie.

1 like

Welkom :grin:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom Sander!:+1:

1 like

Welkom Sander!

1 like

welkom-1

1 like

Sander, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Ik heb geen één video van die beste man af kunnen kijken, vervelende moneywhore is het…
Enkel de uitspraak vond ik wel passend bij de horloge die ik voorheen had, dat zijn echte shitters.
Subdials die niets doen e.d. :stuck_out_tongue:

1 like

Zojuist een Tissot PRC 200 gekocht via MP. Leg ik van de week wel uit waarom die nodig is in de collectie haha

2 likes

Welkom en veel plezier!

1 like