Voorstellen

Goedemorgen mensen. In wil me graag even voorstellen nu ik nieuw ben hier. Ik ben Marcel, 49 jaar en jurist van beroep. Sinds vorige week heb ik een account aangemaakt. Als iedereen hier ben ik natuurlijk horlogegek. Jaren geleden kocht ik mijn eerste echte horloge, een zwarte Breitling Superocean 42. Een echte diver met een bereik van 1500 meter (mn echtgenote vraagt zich altijd af wat je daar aan hebt ;-)). Een mooie Heritage met milanese band bleef echter kriebelen zodat ik die later tot mn grote plezier erbij kon kopen. Ondertussen kwam ik ook in her bezit van een 18k Longines Conquest chrono (werkelijk prachtig) en een zeldzame Maurice Lacroix Masterpiece globe 18k chrono. Die laatste wilde ik graag verkopen maar dat bleek lastig, zodat ik die ruilde voor een nieuwe (jaja) bronzen Breitling Superocean II 46. Panerai blijft echter mijn droom. Reden waarom ik me ook aansloot bij dit forum. Ik heb al gemerkt dat er ook over dit merk veel kennis zit hier. De bronzen Breitling gaat nu ongedragen in de verkoop en de aanschaf van een mooie Panerai is daarop het volgende project! Leuk al met sommigen van jullie gesproken te hebben! Tot horens! Groet, Marcel

14 likes

Welkom. Foto’s zijn hier erg geliefd.:sunglasses::tumbler_glass:

1 like

1 like

Nou vooruit. Omdat ie zo mooi is :wink:

13 likes

Welkom Marcel, veel plezier hier

1 like

Welkom Marcel!

1 like

Goedemorgen Marcel. Welkom. En wat een fraaie verzameling heb je al!

2 likes

Welkom Marcel

1 like

Welkom op hét Horlogeforum!
Erg mooie Longines!! :+1:t2:

1 like

Marcel. Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom Marcel,
Niet alleen kennis van Panerai zit hier… werkelijk kennis van alles wat met horloges te maken heeft. ik klapper nog iedere dag met m’n oren van alle weetjes die hier voorbij komen

Veel leesplezier en succes en plezier met het uitkiezen van je Panerai!

1 like

Welkom Marcel!

1 like

Ha Marcel,

welkom hier! Mooi die 18k Longines Conquest chrono!

1 like

Hallo Marcel! Weet je hier hartelijk welkom! Plezier hier.

Soms komt er hier behoefte aan specifieke juridische kennis / kijk op de kwestie om de hoek kijken. Daarom des te meer welkom!

1 like

Dank. Ik denk ook in dat opzicht graag mee!

2 likes

Mijn beste,

Marcel, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

mat

Welkom Marcel! Maaruh, waar is de rest van je mooie collectie? Foto’s aub! :sunglasses:

1 like

Nog 1 dan :wink:

4 likes

En de blauwe. Mn favoriet:

5 likes

Welkom Marcel,
Jij hebt al een mooie verzameling!

2 likes