Voorstellen!

Hallo allemaal,

Na een tijd te hebben meegelezen nu eindelijk een account! Mijn naam is Arjen en heb na enkele fashion-merkhorloges enige tijd geleden mijn eerste horloge van een echt horlogemerk; een Tissot PRC200😊

Jullie begrijpen natuurlijk al waar dit heengaat… dit smaakt naar meer! Nu zag ik onlangs een mooie tweedehands Oris 67575154064 (https://www.chrono24.nl/oris/67575154064mb8--id7660368.htm).

Nadeel is dat dit horloge zonder papieren/doos wordt aangeboden (misschien niet eerlijk verkregen?!).
Daarnaast kan ik, mogelijk omdat het een ouder model is, weinig informatie vinden over dit model. Misschien kan iemand van hier er meer over vertellen?

Voor alternatieven houd ik mij ook van harte aanbevolen! Bij voorkeur dus Zwitsers, 44mm (dikke armen), stalen band, automaat en niet al te mal qua prijs😉

7 likes

Iets erbij en gaan voor een Oris Aquis :grin:

5 likes

Welkom :+1:

Yes ! Nog eentje die ons team kan versterken :smiley:

En hier sluit ik mij ook bij aan.

Van de Aquis krijg je geen spijt :blush:

3 likes

Hoi Arjen! Welkom op het forum. Genoeg inspiratie te vinden hier voor je volgende aankoop. Choose wisely.

1 like

WELKOM Arjen !!!

1 like

Mijn beste,

Arjenn, van harte welkom binnen de contouren van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom

1 like

Welkom Arjan,

met betrekking tot geen doos/papieren is het altijd zinnig om goed te checken wat de staat van dienst is van de verkoper. Ik verbaas me er wel eens over dat ook relatief jonge horloges soms zonder doos en papieren worden aangeboden… zou die zelf nooit weggooien, maar kennelijk heeft niet iedereen dat.

Bij gerenommeerde handelaren op Chrono24 zou ik niet al teveel problemen verwachten. Gewoon zelf even goed onderzoek doen naar de verkoper en dan besluiten of je zelf met of zonder doos en papieren belangrijk vindt.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom Arjen! Veel plezier hier.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom Arjen, Welkom op het horloge forum met horloge liefhebbers onder elkaar.

Toevallig ben ik hier ook begonnen als lid toen ik mijn eerste automaat van Tissot kocht. Ook een 44 mm. Mijn andere horloge is 48 mm. Maar ik vind 39 mm ook goed.

Door een val moet mijn horloge wel in de reparatie bij de Swatch group in Eindhoven. Had ik maar een G-shock moeten aanschaffen, want een val kan een automaat de das om doen.

Gelukkig pas een tweede automaat gekocht, dus daar moet ik zeer voorzichtig mee doen nu ik weet hoe gevoelig horloges kunnen zijn.

1 like

Welkom!

1 like

Is ook prachtig inderdaad!!

image

1 like

Welkom bij de club Arjen!

De Seiko SUN’s zijn behoorlijke knoeperts kan ik je vertellen maar ik weet niet wat je zoekt… Duiker, chrono, flieger…?

O ja, deze Seiko Recraft is ook een flinke jongen (en helemaal niet duur!). En anders een dikke G-shock… :wink:

1 like

Dank en erg mooie Tissot ook!!

Oké om mijn aanmelding op dit forum te vieren gisteravond een bod gedaan op de Oris. Zojuist een prijs overeengekomen :smile:

Ben benieuwd!!

3 likes

Welkom

1 like