Voorstellen.

Hallo mede-forumgebruikers,

Dit is de eerste keer dat ik mijzelf registreer op een forum. Hierbij zal ik mij even voorstellen:

Mijn naam is VERWIJDERD, 21 jaar en student HBO. Momenteel bezit ik een Seiko Kinetic SMY151P1 (zie foto). Voor in de toekomst zit ik te denken aan een Tag Heuer Carrera Calibre 7 Twin Time.
De meesten gebruiken het woord ‘Horloge’, maar ik zeg toch liever klok.

De laatste jaren vindt ik klokken steeds interessanter, En met interessant bedoel ik niet de de duurste merken, maar het verhaal achter een klok/brand en de materialen die verwerkt worden.

Overigens bezit ik (sinds vandaag) een Facebook groep met meerdere klokkenliefhebbers die ik graag wil laten groeien. Hierin wil ik verschillende zaken bespreken zoals collectie’s, foto’s delen en van alles wat maar te maken heeft met klokken.

Bij vragen hoor ik het graag!

Fijne avond verder :slight_smile:

23 likes

Welkom.

Leuk om te horen! Welkom :slight_smile:

Welkom! Enjoy!
Tip: we zijn hier allemaal redelijk visueel ingesteld en houden dan ook van plaatjes :slightly_smiling_face::+1:

Welkom!

Klokken hang je aan de wand.

5 likes

En dit is de Tag Heuer Calibre 7 Carrera Twin Time

2 likes

Daar is dit forum toch voor? :thinking: (En natuurlijk welkom!)

1 like

Ik ken de Tag Heuer Twin Time niet, maar voordat je zo’n bedrag stuk slaat op een horloge zou ik eerst even een tijdje rondneuzen hier op het forum. De praktijk leert dat je smaak en voorkeur voor bepaalde horloges over de tijd zal veranderen. :sunglasses::+1:

1 like

Ja en daarom wacht ik er even een tijd mee wachten. Mocht ik in de toekomst nog steeds deze klok willen, dan kan ik serieus gaan kijken naar aanschaf hiervan.

1 like

Verstandig :sunglasses::+1:

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!

Misschien dat de eigenaren van de forum willen samen werken op Facebook? Ik hou van Sociale media haha.

Welkom Deniz in de wereld waar iedereen de tijd heeft.

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je hier heel veel plezier toe en uiteraard heel veel mooie horloges. :+1:

1 like

Welkom op ons leuke en leerzame forum :+1:

1 like

image

1 like

Welkom hier!

Sja, daar glijden de meningen uiteen.

Ik krijg van het woord klok, tenzij er daadwerkelijk een klok mee bedoeld wordt, schubben op de meest intieme plekken. Maar ja, dat geldt ook voor “Kids” in het Nederlands, en “Facebook” in welke taal dan ook.

Het is zo’n zonde, om grootvaders klok in de hens te zien gaan. :slight_smile:

Die Tag is mooi van voren, maar nogal dikkig van de zijkant. Verder een meer dan aardige GMT. Je besluit om eerst wat rond te neuzen is verstandig. Voor 500 Euro minder heb je al een Mühle Glashütte Terrasport IV GMT in de handjes.

6 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier en veel plezier met je hobby!!!

1 like

Welkom naamgenoot!

1 like