Voorstellen.

Misschien dat de eigenaren van de forum willen samen werken op Facebook? Ik hou van Sociale media haha.

Welkom Deniz in de wereld waar iedereen de tijd heeft.

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je hier heel veel plezier toe en uiteraard heel veel mooie horloges. :+1:

1 like

Welkom op ons leuke en leerzame forum :+1:

1 like

image

1 like

Welkom hier!

Sja, daar glijden de meningen uiteen.

Ik krijg van het woord klok, tenzij er daadwerkelijk een klok mee bedoeld wordt, schubben op de meest intieme plekken. Maar ja, dat geldt ook voor “Kids” in het Nederlands, en “Facebook” in welke taal dan ook.

Het is zo’n zonde, om grootvaders klok in de hens te zien gaan. :slight_smile:

Die Tag is mooi van voren, maar nogal dikkig van de zijkant. Verder een meer dan aardige GMT. Je besluit om eerst wat rond te neuzen is verstandig. Voor 500 Euro minder heb je al een Mühle Glashütte Terrasport IV GMT in de handjes.

6 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier en veel plezier met je hobby!!!

1 like

Welkom naamgenoot!

1 like

Welkom Deniz! Ik wens je hier een mooie tijd!

1 like

Van harte welkom! :smile: :+1:

1 like

Welkom Deniz en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom hier maar wat is je meerwaarde aan je facebook account tov horlogeforum.nl ?

We doen hier niets anders of wil je het wiel opnieuw uitvinden?

De man zei het al:


Feels like home. :slight_smile: Zo houden veel mensen zich vast aan een leeglopend ghetto. :thinking: Ik hoop dat het Detroit beter vergaat dan Facebook, maar dat terzijde.
1 like

Welkom!

1 like

Welkom Deniz!:+1:

1 like

Welkom Deniz,
Leuk om een medestudent te zien op HF!!
Veel plezier hier en tot horens!

1 like

Welkom! Gokje, je studeert multimedia design?

1 like

Welkom Deniz :blush:

1 like

Deniz, welkom en veel plezier op ons mooie forum. Het openen van een Horlogeforum op Facebook lijkt mij niet zo zinvol, omdat zoiets op Facebook al lang bestaat.