voorstellen

Dag horlogeliefhebbers,

Na een jaar of 5 te hebben meegelezen op dit forum heb ik besloten om toch maar een keer lid te worden.

Mijn naam is Michiel, nu 39 en wonend in Zuid-Holland. De horloge-vonk trof mij in 2013, dankzij een goede vriend. Niet lang daarna kocht ik mijn eerste ‘echte’ horloge. Inmiddels is mijn smaak behoorlijk veranderd.

Een aanzienlijk deel van mijn vrije tijd besteed ik aan het leren en bestuderen van de horlogewereld. Hiervoor gebruik ik voornamelijk de vele forums die het internet rijk is, alsmede een aantal interessante YouTube-kanalen. Mijn interesses gaan uit naar de meer klassieke (vintage) horloges.

Vriendelijke groet,

Michiel

13 likes

Welkom! Maar dan weet je ook wat er nu gaat komen: fotooooos!!! :laughing:

Welkom! Geniet van het verblijf, koffie staat klaar en voor roomservice moet u maar even naar de receptie bellen! :grin:

Welkom op het Horloge Forum, veel plezier en foto’s gewenst!

Welkom

Hoi Michel, veel plezier hier. :+1:

Welkom Michiel en geniet in goede gezondheid!

Welkom Michiel. Heb je wat foto’s van je collectie?

Welkom, en ik wens je veel plezier alhier.

1 like

hierbij wat foto’s.

Het is een Christiaan van der Klaauw CK2 (de kleine Ceres van 38,5 mm). Als Nederlandse horlogeliefhebber kan ik niet zonder een Van der Klaauw.

Verder betreft het een Vintage 1675 uit 1969 (Long E dial). Het horloge heeft een NOS Pepsi inlay (red back), maar soms draag ik hem op de oorspronkelijke ghost bezel.

Daarnaast is er nog een duiker, een 16600 uit 2006 en een Pepsi uit 1991 met faded bezel.

12 likes

en de andere twee

12 likes

Nice! Mooie collectie heb je zo.

Welkom Michiel!

Mooi hoor! Welkom

Tjonge, mooie collectie.
Welkom, Michiel!

dank allemaal!

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Michiel, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier op dit forum😉

Van harte welkom! :smile: :+1:

Dat is een leuke binnenkomer met die foto’s. Michiel, welkom en veel plezier op ons mooie forum.