Voorstellen...

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

Welkom op het forum Sebastiaan. Veel plezier met het zoeken naar nieuwe aanwinsten.

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom. Die Bulova… goede keuze.
En de horloges met herinnering… da’s mooi !

1 like

Welcome, enjoy!!

1 like

Welkom en veel plezier. Herkenbaar wat betreft het mooi vinden als er een verhaal achter een horloge zit. En mooie Bulova, heb hem zelf ook.

1 like

Ha! Welkom en enjoy. Ben benieuwd welke Bell & Ross je zou willen hebben.

1 like

Welkom Sebastiaan!
En mede ook gezien we even oud zijn, heftig verhaal vertel je daar. Zou me niet voor kunnen stellen om zonder m’n vrouw te moeten. Maakt die Timex inderdaad wel nog wat mooier dan hij zo al is.

Veel plezier met verzamelen!

PS: We hebben behalve leeftijd nog een overeenkomst: De Bell & Ross staat hier ook op het verlanglijstje :smiley:

1 like

Welkom op het forum. Mooi introductie verhaal en al een interessante collectie. Zo’n zwarte vierkante Bell & Ross zou ik ook wel willen hebben… maar, best een beetje prijzig!
Veel plezier hier tussen de horlogefreaks.


Voorlopig moet ik het doen met een plaatje van het internet :disappointed_relieved:

welcome-15

2 likes

Welkom Sebastiaan!
De Budha to Budha en de Timex dragen een speciale herinnering met zich mee; dat maakt wel indruk op me merk ik. De Bulova is een geweldige keuze.:ok_hand:
Veel plezier en een mooie tijd hier op het forum!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom en veel plezier hier👍🏽

1 like

Van harte welkom! :smile: :+1:

1 like

Sebastiaan, welkom op HF!

1 like

De vierkante; de BR 03-92 serie.

Welkom en veel plezier hier. Groetjes.

1 like

Welkom en veel leesplezier op dit forum!!

1 like

…onbegrijpelijk dat B&R de datum niet op de plek van de “&” plaatst, als er dan zonodig een date op moet. Nu zit er weer een rare vlek op die prachtige dail. :rage:

Heb dit persoonlijk nooit als storend ervaren. Maar, smaken verschillen natuurlijk.

…of desnoods gelijk.naast de “92”…
Denkt er dan niemand na !

1 like