Voorstellen...

Hallo allemaal,

Na al geruime tijd zo nu en dan eens meegelezen te hebben op dit forum vandaag maar even de moeite genomen mij aan te melden.

Mijn naam is Sebastiaan, 36 jaar. Ik ben al vanaf mijn tienerjaren een ware horlogefreak. Nu ik wat ouder ben geworden kan ik het mij langzaam aan veroorloven horloges te gaan ‘verzamelen’. Mijn collectie bestaat tot op heden uit de volgende horloges:

  • Timex T2N810 depth gauge (duikhorloge)
  • Casio G-Shock GA-100BBN-1AJF military black
  • Invicta pro diver 8926ob
  • Buddha to Buddha Aquatic Explorer
  • Apple Watch series 1
  • Bulova Moon watch
  • Garmin Fenix 5
  • Steinhart Ocean Vintage GMT

Op dit moment is mijn collectie nog een beetje een ‘allergaartje’. Aan sommige horloges hecht ik veel waarde, aan de andere weer wat minder. Zo was mijn Timex een kerstkado van mijn inmiddels overleden vrouw. Dit horloge heeft al aardig wat plekken van de wereld gezien; van de diepten in Tenerife tot de top van de Tafelberg in Zuid Afrika. Het horloge laat mij nooit in de steek. De Buddha to Buddha draag ik nauwelijks, maar deze had ik gewonnen, samen met mijn vrouw. Toch zal ik hem niet zo snel weg doen.

Ik hou van horloges met een verhaal. Zo vind ik de Bulova Moon Watch fantastisch, mede gelet op de Apollo 15 missie in 1971.

Een aantal horloges die ik graag zou willen hebben:

  • Een WOII horloge / hommage (A11).
  • Een Bell & Ross

Ik hoop met name dat ik een Bell & Ross kan bemachtigen. Ik zal hier elders in het forum wat vragen over stellen.

Ik hoop dat ik veel plezier op dit forum zal beleven.

Groet,

Sebastiaan.

24 likes

image

Welkom Sebastiaan en veel plezier op het forum!

Welkom op het Horloge Forum, sommige horloges zijn van onschatbare waarde! Mooi die Bulova Moonwatch.
Veel plezier (en foto’s😀) gewenst! Ook succes met het vinden van een Bell en Ross en een WOII horloge, zelf bezit ik een goed lopende Stowa uit de “periode WOII”:

2 likes

Welkom! De Bulova moonwatch is ook een mooi horloge en zeer betaalbaar.

Een heftig verhaal… ik zou die 2 horloges nooit weg doen.

Welkom!

Welkom!

Welkom op HF :+1:

Welkom Sebastiaan,

Veel plezier hier.

Hou je er rekening mee dat dit een openbaar forum is waar ook niet-leden en Google mee kunnen lezen. Dit ivm het plaatsen van foto’s van je horlogecollectie wat veel leden hier veelvuldig doen. En aangezien die collectie na aanmelding hier op HF zéker in een rap tempo gaat groeien kan het misschien zinvol zijn om een beetje anoniemer hier op HF aanwezig te zijn. Of niet natuurlijk, is jouw keuze.

Nogmaals veel plezier hier!

2 likes

Waardevolle tip. Dank je wel.

Welkom :grinning:

Welkom! Geniet van al het mooi dat het foum kan bieden (vooral veel nieuwe aankopen…)

Welkom Sebastiaan!:facepunch:

1 like

Nice one!

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Mijn beste,

Welkom Sebastian, binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Sebastiaan!

1 like

Welkom en geniet van al het moois hier

1 like

Welkom en op naar horlogejaar 2019 :netherlands::champagne:

1 like