Voorstellen...

Hoi Allen… hier een korte introductie van MannetjeMar… Mijn naam is Marco en ben woonachtig en werkzaam in het Noord Brabantse. Zoals veel mensen hier lees ik al een geruime tijd, accountloos, mee op dit mooie forum met allerlei horloge enthousiastelingen! Een paar van jullie ken ik dan ook al… want het is een relatief klein wereldje ben ik achter.

Hoe is het begonnen… mijn eerste horloge vroeg ik voor mijn communie; ik weet nog te goed dat ik niet kreeg wat ik vroeg… Geloof ook niet dat ik het ooit gedragen heb! Maar goed, misschien is het daar TOEN wel allemaal begonnen. Het verdere merk o.i.d. Weet ik niet meer.

Vervolgens heb ik van mijn eerst verdiende guldens een Citizen duiker gekocht. 695 gulden volgens mij. Was er super blij mee!

Dit exemplaar heb ik best lang gehad… daarna nog een paar citizen duikers aangeschaft. Nieuw en tweedehands via MP… dit setje was dat… (nu hoop ik dat het plaatsen en uploaden van mijn eerste post goed gaat)

Hierna heb ik een tijdje G - Shock’s gehad en gedragen. Een merk waar ik nog zeker een zwak voor heb… en mijn vriendin helemaal. Ik heb haar 5 tal gisteren op zomertijd gezet. Foto volgt…

Hierna ben ik weer bij mijn oude liefde Citizen uitgekomen de BN7020-09E en de BN2024-05E

Vervolgens was al wel het HF om de hoek komen kijken…

Evenals een Mudmaster… en via Hodinkee bij een Casio uitgekomen.

Uiteindelijk is er een Tudor gekomen in de collectie.

En daarmee was het hek van de spreekwoordelijke dam hahaha…

Uiteindelijk is dit de huidige en zeker voorlopige collectie… Een mooi viertal met ieder zijn eigen en mooie verleden! Althans dat is wat ik vindt :sunglasses:

Dank voor het lezen en we gaan elkaar zeker treffen hier op het forum. Dit aangezien ik heel veel horloges mooi vindt en het enthousiasme wat iemand kan hebben voor zijn of haar horloge wellicht nog vele malen mooier vindt!

Met vriendelijke groet Marco

34 likes

Welkom, knappe collectie heb je :+1:

1 like

Welkom marco, knappe omega zie ik daar.

1 like

Daar zitten enkele mooie exemplaren tussen.

1 like

Ben ik het helemaal mee eens.

Hé, welkom bij de club!

1 like

Welkom Marco. Dat is een mooi viertal! :+1:

1 like

Welkom

1 like

Zoals het heurt, …in iedere mooie collectie hoort een Casio! :wink:

Welkom! :ok_hand:

1 like

Ja met de Casio AE1200WH-1A World Timer ben ik serieus net zo blij als met de rest! Briljant horloge met een mooi verhaal en een nog mooiere prijs van € 24,95 (ja ja 5 euro korting gehad :slight_smile: )

2 likes

Zelf een G-Shock GW-M5610-1ER, ook heel erg veel plezier van. Klassiekers! :sunglasses:

1 like

Welkom ! Veel plezier hier ! PS je hebt een mooie verzameling inmiddels :ok_hand:

1 like

Welkom en zeker een mooie collectie :ok_hand:

1 like

Daar heb ik toen ook even naar gekeken… maar die vondt ik te duur :rofl:

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

De Orca ziet er fantastisch uit.

Welkom hier en dat nog veel mooie plaatjes mogen volgen.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Marco, goed bezig!:+1:

1 like

Wellicht ten overvloede; maar omdat we liefhebbers zijn… het zijn een;

Casio AE1200WH-1A World Timer
Tudor Pelagos LHD
Omega Speedmaster Moonwatch Professional 42 mm Hesalite
Rolex Sea-Dweller 43 ref. 126600

1 like

De Orca heb ik helaas niet meer :smirk: Dat was inderdaad een zeer mooi titanium exemplaar!!!

Welkom :grin:

1 like