Voorstellen

Welkom!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom veel plezier :watch:

1 like

Welkom!

1 like

Mathijs, welkom op HF!

1 like

Welkom, Mathijs en veel plezier op HF

1 like

Welkom en veel plezier

1 like

Dank iedereen voor het warme welkom!

Haha, je helpt niet echt…:stuck_out_tongue_winking_eye: Maar deze moet (en gaat) er zeker nog eens komen :heart_eyes:

Haha tjah… Was wel blij met mijn CCCP maar helaas bewegen de wijzers alleen nog op zwaartekracht ipv tijdsgebonden :dizzy_face: Vind nog steeds de uitstraling + het gebolde/verhoogde? glas juist heel gaaf… Kan er nu helaas nog weinig mee. Ook niet de moeite waard om te laten repareren denk ik?

Wouw Mathijs,
Wat een super leuke uitvoering, zie je niet veel. Begrijp absoluut dat je hier enthousiast over bent. Het leuke aan CCCP сасы is dat reparaties voornamelijk tijd kost. Materiaalkosten daarentegen zijn veelal laag. Desnoods een donor caliber gebruiken. Deze uitvoering is het zeker de moeite waard.

1 like

Je foto nog een goed bestudeer zie ik dat er CCCP als brandname op staat. Rectificatie op mijn voorgaande schrijven,…kans is groot dat het een Chinees is en geen Russisich horloge. Dat maakt reparatie inderdaad een stukje lastiger en helaas minder de moeite waard. Snif.

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier, mooi setje van drie heb je al!
Mijn start hier op het forum (nog niet zo heel lang geleden) was heel bescheiden wat collectie betreft, maar dat kan heel snel veranderen😀!

1 like

Hoi Matthijs,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:+1:
En geniet van alle snoepgoed die er in deze immense snoepwinkel iedere dag te zien is!:wink:

1 like

Welkom Mathijs!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Dank iedereen!

Je vorige reactie leek inderdaad al te mooi om waard te zijn…, helaas :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik verwacht inderdaad dat dit de plakmerk variant is…Toch maar eens kijken naar een échte cccp die hier op lijkt dan​:grin:

1 like