Voorstellen

Goedenavond!
Na al een hele poos te hebben meegelezen ontkom ik niet meer aan het voorstel rondje.
Ik heb het uitgesteld omdat ik bang ben dat als ik ook nog mee ga reageren etc. ik hier nóg meer tijd rondhang…:grimacing: (en aankopen ga doen…)
Mijn naam is Mathijs, ik ben 26 jaar en woon in het nuchtere Drenthe. Waarbij ik het uiteraard jammer vind dat ik volgend jaar niet relaxed op de fiets naar de F1 kan. (Vanaf mijn huis dan😜)
Al een hele lange tijd heb ik interesse voor horloges. Voornamelijk voor het design en niet zozeer het uurwerk.
Na toch een poos wat verschillende horloges (bv CCCP) te hebben gehad, (die het inderdaad allemaal niet meer doen) wil ik nu toch langszaam gaan bouwen aan een wat hoogwaardige collectie. (Qua uitstraling & kwaliteit)
Ondanks ik wel altijd de modemerken heb vermeden zoals Boss (Hugo Boss) was mijn eerste ‘echte’ horloge een Gant.
Die zie je bijna niet wat ik dan juist weer leuk vind. Ook een Executive behoort nog tot mijn collectie als cadeau van mijn vriendin. (Ja, ze schijnt écht van mij te houden…:stuck_out_tongue_winking_eye:) Ook dit horloge doet het wonderbaarlijk nog steeds en verbaas me dan ook positief !over de prijs/kwaliteit.
Wel merk ik dat ik hem de laatste tijd niet zoveel polstijd meer geef door mijn recente aanwinst de Seiko SKX007.
Nogmaals dank! @Rubennnv
Ondanks ik deze als nieuwe beater wou gaan gebruiken (de Gant is ook al redelijk gehavend) merk ik wel dat ik er eigenlijk heel erg zuinig op ben.
Afgezien het feit dat ik een hele brede smaak heb kijk ik de laatste tijd voornamelijk naar Hamilton horloges en Maurice Lacroix. (En met een schuin oog de SKX009J maar die lijkt wel héél véél op mijn SKX007…)
Genoeg gelult, jullie willen een foto van mijn bescheiden collectie:

33 likes
1 like

Welkom en geniet van al het moois hier!

2 likes

Welkom en veel plezier hier​:smiley::+1:t4:

1 like

Welkom bij de club, de skx009 is wel een leuke afwisseling met de 007 om het virus nog wat meer aan te wakkeren. :grin:

1 like

Leuk! Welkom gozer.

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Welkom op het Horlogeforum! :beers:

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

image

1 like

Welkom.

1 like

Van harte welkom! :champagne:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Aaaauuuu, dat doet toch wel een beetje pijn zo’n introductie. Maar goed, laat maar weten als je ervan af wil. Toch hartelijk welkom hoor.

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Mathijs, van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Mathijs!:+1:

1 like

Welk om :grin:

1 like