Voorstellen

Hallo en goedemorgen!

Ik lees al een poos actief mee op het forum, dus hoog tijd dat ik mezelf eens netjes voorstel. Mijn naam is Rick, 33 jaar en sinds een jaar of 2 redelijk besmet met het horloge virus. Vandaar ook terecht gekomen op het horloge forum, waar ik me vaak verwonder over de variëteit aan horloges, de aanwezige kennis en soms ook over de vermakelijke discussies.

Aangezien het hier toch uiteindelijk over horloges gaat, even een opsomming van mijn ‘horloge reis’;

Een jaar of 6 geleden begonnen met een Longines Conquest. Nog steeds draag ik deze vaak.

Twee jaar geleden een Hamilton Jazzmaster Slim aangeschaft, mijn eerste automatische horloge. Ik draag hem nog maar weinig, dus die mag binnenkort vertrekken.

Vorig jaar een Oris aangeschaft. Die inmiddels plaats heeft moeten maken voor mijn nieuwste aanwinst.

Afgelopen weekend deze mooie Speedmaster mogen ontvangen.

Super blij mee en overstijgt mijn verwachtingen. Ik denk dat ik hier de komende tijd nog wel even van kan genieten.

Tot ziens op het forum!

24 likes

Van harte welkom hier en mooie collectie! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom en een top collectie

1 like

Dat wilde ik net opmerken. Met name die Longines. Geweldig!

1 like

Welkom, mooie collectie!

1 like

Welkom en veel plezier op HF, Rick!

1 like

Welkom!
De collectie getuigt van goede smaak!:+1:

2 likes

Welkom, mooie speedmaster :+1:

1 like

Welkom!
Je hebt al een goeie lijn te pakken :slightly_smiling_face:

1 like

Mijn beste,

Rick, van harte welkom, in die fascinerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ja, een stijgende lijn zelf.

Welkom

1 like

Welkom! Denk dat je nog verbaasd bent hoeveel je bij gaat leren en je horizon hier gaat verbreden.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, veel lees en Topic plezier.

1 like

image

1 like

Welkom, Rick en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Mooie collectie!
Welkom

1 like