Welkom @Nring
@anon33714818EV Een ander horloge kopen is vaak makkelijker
Mijn beste,
Van harte welkom, in die plezante wereld van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom!
Tips? Maak vooral geen overhaaste beslissingen en laat je adviseren door de mensen op het forum. Uiteindelijk is het dan wel belangrijk dat jij zelf de keuze maakt daar het toch vooral gaat om wat jij mooi vindt.
Veel plezier hier.
Welkom en veel wijsheid en plezier toegewenst!
Welkom zegt de nieuweling…
Welkom en veel plezier op HF! Lees al veel goede tips, hierboven en heb daar eigenlijk niets aan toe te voegen. Succes met het vinden van jouw perfecte horloge!
Welkom Nring! Zelf vind ik Tissot ook een heel mooi merk lijkt mij een goede keuze om mee te starten. Heel veel waar voor je geld. Veel plezier op het forum!
Deze was 200 euro,van staal, Sapphire Crystal, waterdicht 3 bar.
Uiteindelijk wilt iedereen een Invicta.
Gewoon een Pro Diver automatic kopen. Zijn degelijk, lopen redelijk accuraat, kunnen tegen een stootje en kunnen zelfs ingevroren worden. Na het invriezen lopen ze zelfs nog super!
Natuurlijk zijn de genoemde Seiko Tissot,Oriënt, etc ook super goed als eerste “echte” horloge!
Bedankt voor alle tips! het verbaast mij positief hoe actief dit forum is.
Ik vind dit zeker een mooie dress watch, maar ik ben bang dat hij iets te groot op mijn pols valt met een diameter van 40.5mm
Welk formaat heb jij doorgaans? Zou een vintage dan niet iets voor je zijn? 34-36mm?
Welkom en veel plezier op ons forum.
Beste Gino, welkom op HF!
Wat mij betreft, afhankelijk van je budget: een Seiko SARB of - goedkoper - een “vijfje”. Die zijn rond de 37 a 38 mm en dus ook geschikt voor een smalle pols.
Welkom👍