Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik volg het forum al een tijdje en heb nu toch maar account aangemaakt. Ik ben mij sinds kort gaan verdiepen in horloges dit doordat mijn vrienden erop wezen dat je echt niet met een Daniel Wellington om je pols kan lopen, nadat ik mij in horloges ben gaan verdiepen durf ik die trouwens niet meer te dragen. Op dit moment ben ik op zoek naar een eerste “echte” horloge. Doordat ik een vrij smalle pols heb vallen veel horloges af. Een Tissot everytime lijkt mij een mooie horloge om mee te beginnen. Misschien dat jullie nog tips hebben?

12 likes

Welkom op HF en een Tissot is altijd wel een goede betrouwbare keuze. Veel plezier hier!

1 like

Welkom en geniet van al het moois hier :+1:.

Wat is je budget? Kijk ook eerst wat voor soort horloges je leuk vindt (duikers, dress watches, field watches). Veel leuks te vinden in ieder geval in diverse merken

Tissot
Hamilton
Seiko
Certina

Welkom! Tissot is idd wel een goede keuze! Zelf ben ik begonnen met een duikertje, een Orient mako 2. Zeker de moeite om ook eens te bekijken :wink:

:point_up_2::ok_hand:

1 like

Met een smalle pols is ook een vintage een goed idee. Vintage Omega bijvoorbeeld.

En natuurlijk; Welkom.:+1::+1:

1 like

Budget is rond de 200, kan wel iets afwijken. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar dress watches. Hamilton vind ik ook een interessant merk maar ligt nog een beetje uit mijn budget.

Ik ben op dit moment nog niet op zoek naar een duikertje, maar Oriënt maakt zeker mooie Horloges

1 like

Seiko heeft veel mooie vijfjes gemaakt passend binnen jouw budget.

Horlogemarkt binnen HF ook even bekijken, ook daar is vaak genoeg moois te zien passend binnen budget

Succes met de jacht :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

Welkom!

Dat is het zeker. Klassiek, hoor!

Welkommmmmm

Ik zou zeggen: andere vrienden zoeken.

Welkom.

Welkom.

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom!

Welkom!

Welkom en deze misschien:

2 likes

Welkom op het forum @Nring. Schitterend horloge om mee te beginnen. Heb zelf om en nabij 17cm polsen en deze valt perfect. @Nring hij is nog te koop, scherpe prijs :sweat_smile::grimacing:

Welkom op dit mooie forum, genoeg inspiratie te vinden hier :wink: