Ik volg het forum al een tijdje en heb nu toch maar account aangemaakt. Ik ben mij sinds kort gaan verdiepen in horloges dit doordat mijn vrienden erop wezen dat je echt niet met een Daniel Wellington om je pols kan lopen, nadat ik mij in horloges ben gaan verdiepen durf ik die trouwens niet meer te dragen. Op dit moment ben ik op zoek naar een eerste “echte” horloge. Doordat ik een vrij smalle pols heb vallen veel horloges af. Een Tissot everytime lijkt mij een mooie horloge om mee te beginnen. Misschien dat jullie nog tips hebben?
Wat is je budget? Kijk ook eerst wat voor soort horloges je leuk vindt (duikers, dress watches, field watches). Veel leuks te vinden in ieder geval in diverse merken
Budget is rond de 200, kan wel iets afwijken. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar dress watches. Hamilton vind ik ook een interessant merk maar ligt nog een beetje uit mijn budget.
Welkom op het forum @Nring. Schitterend horloge om mee te beginnen. Heb zelf om en nabij 17cm polsen en deze valt perfect. @Nring hij is nog te koop, scherpe prijs