Allen!
Na hier al ongeveer 2 jaar geregistreerd te zijn en enorm genoten te hebben van de vele discussies en vele, vele foto’s leek het mij tijd om mezelf voor te stellen.
Ik ben een 27-jarige jurist en woonachtig in Amsterdam. Zolang ik me kan herinneren ben ik geïnteresseerd in horloges. Het begon zoals bij wel meer mensen bij een kleine swatch (geen flikflak ;)). Daarna een ana/digi casio en dat was het begin van een bescheiden collectie.
Met name nav veelvuldig bezoek aan dit forum (en met name het verkoopgedeelte) mijn collectie gaandeweg uitgebreid.
Hoewel ik dit forum met zeer veel plezier doorlees/doorkijk is mijn bankrekening wat minder blij (:D.
Perfecte omgeving om meer te weten te komen over horloges en verder gegrepen te worden door het bekende virus. Nadeel: Ik vind opeens veel meer horloges interessant. Voorheen zou ik nooit een G-Shock gekocht hebben, nu kan ik niet meer zonder :#. Heerlijke beater en voor sporten.
Excuses voor de foto’s, ik zal zsm proberen betere foto’s te maken…maar ik kon niet langer wachten met voorstellen :)-D.
Seiko 5 groene aviator
Roger Rodin dresswatch
G-Shock 5600ms
Grovana green diver
Tissot Visodate
Ingersoll Ohio
Breil Tribe TW0676
Last but not least: enorm oude beater vol krassen maar zeer aan gehecht, Swiss Army quartz op nato
En allemaal bij elkaar:
Dank voor het kijken en ik hoop hier nog vele malen te kunnen genieten van de verhalen/foto’s.
:)-D