Voorstellen

Dag lui!

Ik ben Danny, 24 jaren jong, en ik kom uit het hoge noorden. Een paar maanden geleden heb ik mezelf eens aangemeld voor dit forum, hier en daar wel wat gepost, maar mezelf nooit voorgesteld. Dus bij deze!

Ooit eens aangestoken met het horlogevirus door vaders. Hierdoor heb ik in 2018, na wat sparen, mijn allereerste horloge gekocht, zijnde een Breitling Avenger Blackbird.

Hierna is het redelijk snel gegaan en heb ik in 2019, in Japan, een Rolex Sub 16610, gekocht. Erg veel draagplezier van gehad, echter maakt deze op dit moment niet meer deel uit van de collectie, omdat ik hem in december 2019 verkocht heb om een mooie verre reis te bekostigen.

Tijdens deze reis heb ik in Chili een Tudor Black Bay GMT gepast. Dit horloge beviel mij zo erg dat ik voor terugkomst een mailtje heb gestuurd naar de plaatselijke AD of deze voorradig was. Dit was natuurlijk niet het geval. Maar ik zou op een wachtlijst geplaatst worden.

Op de dag van terugkomst, kreeg ik een belletje dat hij voor mij klaar lag! Dus sindsdien ook trots eigenaar van een Tudor Black Bay GMT.

Na heel wat plaatjes hier op het forum te hebben gezien van een Rolex Explorer 2, ben ik er achter gekomen dat dit mijn volgende nieuwe aankoop gaat worden. Welke referentie precies, dat weet ik nog niet.

Foto’s van de huidige collectie mogen natuurlijk niet ontbreken!

Groetjes

48 likes

Welkom Danny! Gave horloges :ok_hand:t2:

2 likes

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, een paar mooie horloges heb je!

1 like

Welkom en veel plezier op HF! :+1:

1 like

Welkom. Mooie collectie.:+1:

1 like

mooie collectie pieces voor een 24 jarige! Welkom

1 like

Mijn beste,

Danny, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Danny!

1 like

Welkom hier! Mooie horloges al in de collectie!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Van harte welkom hier.

1 like

Welkom bij de club

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom!

Ik neem aan Groningen? Oal goud, mien jong!

:thinking: Hoe durf je. Uit Japan kom je met een Grand Seiko weg. Maar het zij je vergeven.

Het zijn toffe dingen. Maar de

Is misschien in z’n eenvoud mooier.

2 likes

Welkom!

Nog iemand onder de 50 hier! :tada:

2 likes

Ha leuk,zijn jullie al met z’n tweeën :laughing:

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Beste Danny,
welkom op HF!

1 like