Voorstellen

Dag beste forumleden,

Ik kijk al een tijdje mee op dit forum en koop hier en ik heb hier en daar al eens wat gekocht, maar ik heb me nog niet voorgesteld. Dat ga ik hierbij doen!

Ik ben Roan, 21 jaar en ik kom uit Apeldoorn. Mijn eerste horloge was een Ronald Steffen pilotenhorloge die ik had gespot in de accessoire-sectie in het Top Gear magazine in 2015 (ongeveer). Echter was ik toen nog niet echt geïnteresseerd in horloges. Die interesse kwam pas veel later met de aankoop van een horloge dat inmiddels iedereen wel eens gehad heeft: de SKX009. Met de aanschaf van dat horloge begon de verzameling en het horloge virus zich te ontpoppen. Ik ben toen ook lid geworden van een aantal groepen op Facebook.

Rond die tijd was ik vrijwel alleen geïnteresseerd in het kopen van nieuwe horloges en vond ik vintage niet heel interessant. Na het zien van vele vintage horloges in de eerder genoemde Facebook groepen ben ik toch overstag gegaan en heb ik me verdiept in die wereld.

Natuurlijk komt met vintage wel wat meer kijken dan kopen en dragen: sommigen moeten worden opgeknapt. Dat probeer ik tegenwoordig zoveel mogelijk zelf te doen. Deze als voorbeeld:

Tegenwoordig heb ik een bonte verzameling aan van alles en nog wat (vintage, Ali, microbrands, digitaal, ana-digi, Russisch, etc…). Ik probeer de verzameling wat in te krimpen, maar ik blijf maar meer kopen. Ach, dat is ook deel van het virus natuurlijk. Hieronder zet ik een paar plaatjes van wat horloges uit mijn collectie. Dank voor het lezen en ik hoop dat ik hier nog meer kan leren en we veel met elkaar mogen delen :slight_smile:

35 likes

Welkom!

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Welkom op het forum! :smiley: :+1:

1 like

Welkom! Leuke horloges!

1 like

Welkom Roan. Die digitale Seiko is netjes geworden. :+1:

1 like

Welkom op het HF! :+1:t3:

1 like

1 like

Welkom hier! Je hebt al een mooie verzameling.

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier bij HF !
Je hebt al leuke horloges.

1 like

Mijn beste,

Roan, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom.:+1:

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom! Leuke collectie! :grinning:

1 like

WelWelkom Roan, goed bezig!:+1:

1 like

Welkom hier! Leuke foto’s van een mooie colllectie.

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like