Voorstellen

Hallo!

Ik bezoek dit forum al een aantal jaar en heb een tijdje terug ook een account aangemaakt. Voorstellen is er nooit van gekomen. Ik ben Marcel en kom uit het midden van het land. Van kleins af aan draag ik al horloges, niet beter wetend waren de horloges van de Lucardi / plaatselijke juwelier al mooi genoeg. Ergens in een laatje ligt nog een oude Breil stof te happen…

Het budget voor horloges is beperkt, maar ik lees er graag over. Op dit moment draag ik met name mijn SARB035 op een bandje wat ik gekocht op dit forum.

Daarnaast heb ik een Helgray Field Officer II en een G-Shock.

De G-Shock gebruik ik bij het klussen en op strand / bij het zwembad. Ideaal horloge waarbij ik nergens rekening hoef te houden. De Helgray krijgt ook wel wat tijd om de pols, maar begint de laatste tijd wel wat kuren te vertonen… Loopt dagelijks een paar minuten achter en de kroon zit een beetje scheef.

Reden te meer om naar iets nieuws te kijken. Ik vind de Oris 65 een prachtig horloge. Heb hem (nog) niet gepast, ben benieuwd of de 42mm wel past op mijn mini polsjes. De normale 40mm vind ik minder mooi, de Movember editie zou nog een optie zijn. Voor nu vind ik het nog teveel geld om uit te geven aan een horloge, ook tweedehands, maar misschien verandert dat als ik hem daadwerkelijk om de pols zie.

Ik zit nu te kijken naar een Dan Henry 1964 Evil Panda. Ik twijfel nog tussen met of zonder datum, in de tussentijd houd ik het forum in de gaten of er misschien één voorbij komt. Wil er ook graag een extra bandje bij, maar met 19mm lugs en een voorkeur voor kortere bandjes is de keuze niet bepaald reuze :slight_smile:

19 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum!

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like

Welkom!

Sarb035 blijft een mooie horloge om te zien! Classic!
Veel plezier met het maken van je keuze.

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom🙋‍♂️

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Welkom.

1 like

welkom hier

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja er zijn zoveel mooie horloges !

1 like

Mijn beste,
welkom op HF!

1 like

Welkom

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

1 like

Welkom hier.

1 like

Aangenaam :wave:

image

1 like