Voorstellen

Inmiddels midden 30 en werkelijk nooit een horloge gedragen. Toen het op de hoogte zijn van de tijd belangrijk werd in de brugklas kocht ik mijn eerste GSM. Tot de dag van vandaag kijk ik op mijn telefoon om te weten hoe laat het is.
Echter heb ik sinds enkele jaren een horloge liggen wat al even in de familie rond gaat. Het dateert ergens uit de jaren 60 en is gedragen (en dat is te zien). Desalniettemin begint het iedere keer als ik het erbij pak weer magisch te lopen.
Nu vind ik het wel eens tijd en bij me passen om dit horloge als een sieraad te dragen en ook in die staat te gaan laten brengen. Zodoende heb ik me nu aangemeld om wat meer te weten over het horloge en een goede reparateur.

Tips en meer info zijn altijd welkom!

17 likes

Welkom!

Welkom hier.

Welkom

ΩWelkom en je komt meteen met het (volgens mij) mooiste horlogemerk op aarde en de maan😀, veel plezier hier gewenst!Ω

2 likes

Welkom en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

Welkom op het HF

Welkom op ons mooie forum.

Welkom op het forum. Mooi familiestuk, de omega. Er valt genoeg te vinden over horlogemakers door heel Nederland op t forum, daar zal je wel wat aan hebben.

Welkom op het forum! Leuk om te zien dat iemand die eigenlijk niet zo veel met horloges heeft toch een account maakt op een horlogeforum!

Welkom, ik ken het gevoel :wink:

welkom…:+1:

Welkom bij de club.

Welkom op HF :sunglasses::+1:

Welkom, en hoe gaaf om je collectie te beginnen met een Omega!

Welkom en succes met de revisie van je Omega.

Mijn beste,

Larry, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom