Voorstellen

Hallo, ben nieuw op dit forum. Niet helemaal nieuw, want eerder al eens aangemeld onder een accountnaam, maar zou daarvan niet meer de gegevens weten.

Interesse in horloges al een flink aantal jaren. Begonnen als student met een IWC-achtig horloge van Parnis. Zag er echt wel leuk uit maar was in korte tijd kapot.

Daarna een Poljot Blue Angels met Poljot 3133 uurwerk (Navitimer look-a-like) die nog ergens op zolder moet liggen. Werkt ook niet meer goed, maar is wellicht de moeite waard om naar te laten kijken? Volgens mij draait de kroon door. Wanneer iemand een goed adres heeft houd ik mij aanbevolen.

Op dit moment drie horloges (oke, met de Poljot vier). Twee daarvan gaan niet weg: een simpel Prisma Dolphin 300 ‘Incabloc’ horloge uit de beginjaren ’70 en een recente TAG Heuer Carrera Calibre 5. De Prisma was het eerste horloge van mijn vader die jong is overleden. Heeft weinig waarde maar voor mij begrijpelijk wel. De TAG Heuer is een cadeau van onlangs en blinkt wat mij betreft uit in het kunnen dragen op ongeveer iedere gelegenheid. Geleverd op stalen band maar via dit forum een mooi bruin leren bandje kunnen scoren. Dank @JosvL! Het derde horloge is een Longines Conquest Chronograph. Ik vind het leuk om het derde horloge vaak te wisselen en van alles langs te laten komen. Horloge eruit, horloge erin. Het is niet mijn bedoeling om in aantal uit te breiden. De voorganger van de Longines was een Steinhart NAV B 44mm Limited Gold Edition.

Hier wat foto’s:

30 likes

Veel plezier op het forum.:+1:

2 likes

Welkom op het forum. Veel plezier

2 likes

Welkom! Ik vind je Prisma heel tof!

3 likes

Van harte welkom hier! :slightly_smiling_face: :+1:

2 likes

Welkom :grinning:

1 like

Welkom en mooie collectie!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en een mooie collectie! :+1:t2:

1 like

Welkom op dit prachtige forum!:grin:

1 like

Welkom! En wat een prachtige Prisma, waardevol om zo’n stuk in je collectie te mogen hebben

1 like

Welkom weer hier bij HF !

1 like

Welkom terug dan😉

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom terug!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!

1 like