Voorstellen

Hoi allemaal, ik ben Niels, al een tijd lid en kijk regelmatig mee op het forum. Uiteraard zit ik vooral vaak op de horlogemarkt te snuffelen :). Ik ben zelf al jaren verzot op horloges en langzaam maar zeker aan het sparen voor een Zwitserse automaat. Tot op heden bezit ik een aantal G-shocks, swiss Eagle horloges en ja ook 2 invicta’s voor de haters :). Inmiddels beetje aan het opruimen om wat budget vrij te spelen. Als het zover is denk ik aan een Alpina of een Oris. Denk dat mijn budget dan rond de 2000 euro uit komt. Nog tips voor een mooi klokje rond die prijs?

Hoe dan ook, leuk om lid te zijn en een mooie plek om wat inspiratie op te doen!

Met vriendelijke groeten

Niels

17 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

FTFY

Een Sinn!

1 like

Welkom op het forum. We zien graag wat foto’s van je huidige collectie :wink:
Voor een nieuwe aankoop en advies moeten we natuurlijk wel weten wat voor stijl/soort horloge je zoekt

2 likes

Van harte welkom hier!

Met dat budget kan je zoveel moois kopen, kijk eerst goed rond voor je het uitgeeft. Ik vind Oris erg mooi, maar heb van de week ook een seiko SLA021 opgehaald… de keuze is reuze :wink:

1 like

Welkom Niels, veel succes met je zoektocht! :watch:

1 like

Beste Niels,
welkom op HF!

1 like

Welkom. Succes met de zoektocht

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.

Laat de haters maar haten. Dat houdt een forum ook lekker levendig. Ook Invicta heeft in een wat lagere prijsklasse leuke horloges.

2 likes

Welkom hier bij HF !
Ja er zijn zoveel mooie horloges !
En we zien graag foto’s
Ook van Invicta !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom.

1 like

welkom

1 like