Voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Het is vrijdagmiddag en tijd voor een biertje. Ik dacht ook, laat ik me maar eens voorstellen.

Mijn naam is Pascal en ik ben 43. Na enige tijd zonder account op het Horlogeforum.nl, heb ik niet zo lang geleden een account aangemaakt.

Mijn collectie is bescheiden en bevat nu:

• Tissot PRC200 (mijn eerste ‘echte’ horloge)
  • Montblanc Meisterstuck 4810
  • Rolex Submariner no date ref. 14060
  • Rolex Explorer II ref. 16570
  • Omega Seamaster Professional 300m Chronometer
  • Omega Speedmaster Professional Sapphire Sandwich
  • Tag Heuer Carrera Calibre 16
  • Tag Heuer Monaco Calibre 11 “Steve McQueen”

Graag zou ik nog een IWC Portuguese of een Panerai Luminor willen toevoegen. Of een Breitling Navitimer…omdat het kan :wink:

Ik zal straks nog wat detail foto’s maken, maar hier is alvast een snelle foto van het team:

Fijne vrijdag, en proost!!

33 likes

Welkom…:+1:
Mooi team heb je.

1 like

Welkom Pascal,

Wat usual suspects en een enkele vreemde eend in de bijt. De MB natuurlijk. Haha ik heb hem met zwarte wijzerplaat.

Veel leesplezier hier!

Ik doe met je mee, proost!

3 likes

Inderdaad, een vreemde eend in de bijt. De Montblanc was een afstudeer cadeau van mijn vader. De Tissot, was een van mijn eerste horloges.

De werking van mechanische horloges vind ik fascinerend, daarom snel overgegaan naar mechanische horloges.

1 like

Bescheiden noem je dat??:see_no_evil:

Van harten welkom en proost!

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom.
Mooie collectie!!!

1 like

Welkom bij dit leuke forum.als je je huidige collectie bescheiden noemt ben ik wel benieuwd wat je een uitgebreide collectie noemt …

We wachten af !

1 like

Mooie set horloges heb je daar en lekker bier!
t8247lrg

1 like

Wat een mooie collectie, en leuk om nog een Monaco op het forum te zien!

6 likes

Lekker biertje :face_with_hand_over_mouth::rofl:

1 like

bescheiden ??? super gaaf
download

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Gaaf is ze hè?

1 like

Welkom, mooie collectie!

1 like

Zoals @Chlorophyl al zei, een beetje de usual suspects. Ik zou nog wel wat verbreding willen hebben.

Ultiem is natuurlijk een Patek of een A. Lange & Söhne…maar ja, moet ook wel leuk en betaalbaar blijven :slight_smile:

Ja, ik besef dat het geen beginners collectie is. Maar het is wel het resultaat van tientallen jaren kijken en verzamelen.

1 like

Zeker! Mooi blok ijzer op je pols :wink:

Toevallig gisteren nog gezegd dat de Monaco kleiner lijkt te worden naarmate je hem langer draagt. Valt nu veel minder op lijkt het wel.

Erg gecharmeerd van de retro (Tag) Heuer modellen, heb de Monaco z’n broertje namelijk ook :slight_smile:

3 likes

Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen. Je hebt gewoon een hele mooie collectie.

1 like

Ja ! Ik val op vestzakhorloges. Ik val op mechanische horloges. Ik val op horloges met maanstand. Ik val op rechthoekige/vierkante horloges. Enige tijd geleden zag ik een rechthoekig, mechanisch, horloge met maanstand. Geweldig.

1 like