Hallo allemaal,
Na enkele maanden op het HF rond te hebben gekeken en veel berichten te lezen werd mijn interesse in horloges gewekt.
Ik vond een groene submariner(hulk) er erg vet uit zien.
Na wat wikken en wegen toch besloten naar S&C Utrecht te gaan om de groene beuker op te halen.
Bij aankomst in de winkel werd ik te woord gestaan door een wat oudere verkoper die mij nadat ik de vraag gesteld had nog net niet ging uitlachen.
De zogenoemde Hulk uitvoering (dit wist ik dus niet eens ) was erg populair en vrijwel niet te verkrijgen ik kon ook niet op de wachtlijst worden opgenomen.
Op de vraag wat de actuele voorraad is werd ook nauwelijks gereageerd.
Barst maar dacht ik.
Toen in een opwelling bij een andere juwelier een Meistersinger Pangua date gekocht.
Maaaaaarrrrr… het gevoel en de wil om een Rolex te bemachtigen bleef.
Na een Submariner gepast te hebben bij Burger tot de conclusie gekomen dat ik hem niet mooi vind staan te groot te lomp ik weet het niet het voelde niet goed.
Een date just leek me ook leuk na een 41 mm en 36 mm gepast te hebben besloten dat 36 beter staat.
Bij burger kon ik geen mooi model vinden.
Weer teleurgesteld naar huis…
Maar toen via via een leuke zwarte 116234 met super jubillee band en roulette dag aanduiding
gekocht ben er tot op de dag van vandaag super blij meeWie weet wat er in de toekomst nog bij komt
Groetjes Roc