Voorstellen

Hi forumleden, ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben Stefan en al heel lang liefhebber van mooie spullen. Horloges horen hier natuurlijk ook bij maar daar heb ik in het verleden toch redelijk verzaakt. Regelmatig loop ik toch in de etalages van de lokale juwelier te kijken en daar viel mijn oog op een mooie Seiko spb077j1. Enthousiast een foto laten zien aan mijn buurman die een echt liefhebber is. Hij attendeerde mij op dit forum waar ik nu inmiddels ook bij zit.
Het horloge is nog niet gekocht want mijn ogen zijn hier gevallen op zo veel meer mooie horloges dat ik even pas op de plaats heb gemaakt.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik behoorlijk de kriebels heb gekregen van de horloges hier op het forum en dat ik een soort van hebberigheid heb gecreëerd.
Plan is om een collectie te verzamelen van een mooie diver, een vintage en in ieder geval een mooie dresser.

Op dit moment ben ik al heel lang in het bezit van onder andere;

TW steel FIA WTCC limited edition 2013 tw695
Seiko Arctura kinetic chronograph snl007P
Citizen promaster Aqualand eco drive type JV0020
Dagelijks draag ik nu mijn op een citizen uurwerk gebaseerde Volvo R design chronograaf en een sporthorloge Apple watch serie 5

Groeten Stefan.

20 likes

Ja alleen tijdens de sport nu :sweat_smile:

Welkom Stefan

welkom

Welkom!

Welkom Stefan!

Van harte welkom hier! die hebberigheid is heel herkenbaar! :wink:

Welkom…:+1:

Welkom Stefan

Welkom op ons mooie forum.

Welkom op ons forum!

Wij zien ook graag nog een foto van de collectie :wink:

Welkom!

Beste Stefan,
welkom op HF!

welkom bij dit leuke forum. het is mijn ervaring dat ik steeds minder vaak in de etalage van een juwelier naar horloges kijk. op dit forum zie je veel meer horloges en je krijgt er gratis zinnige adviezen bij.

hi Sebastiaan, ik zie of zag het niet als een collectie, die moet nog komen😉
Ik heb ze toch nog even naast elkaar gelegd. De Aqualand heeft te lang in een la gelegen en ligt nog in diepe slaap. Ik hoop dat deze het wel weer gaat doen want het is echt een leuk horloge voor in het water
.afbeelding afbeelding

Foto’s met meer detail maak ik wel als een collectie waardig exemplaar heb gekocht.

1 like

Welkom Stefan!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Als jij ze met plezier draagt, maken ze gewoon een onderdeel uit van de collectie! Goedkoop of duur zegt niets over hoe je ervan kan genieten :blush:

Al iets op het oog waar je interesse in hebt?

2 likes

Mijn beste,

Stefan, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: