Voorstellen

Weer een horlogeliefhebber die zich bij jullie aansluit. Graag stel ik mijzelf even voor. Ik ben 46 jaar en woonachtig in de Achterhoek. Het forum volg ik al een tijd en verrast mij positief door de diversiteit van onderwerpen en brede interesses.

Wat mij aanspreekt zijn mid en high end horloges. Redenen zijn de afwerking, vernuft van het mechanisme en de originaliteit in looks en werking.

Bij mij is het begonnen toen mijn vader in 1995 zijn eerste Breitling kon kopen.

Een jaar of 15 terug heb ik het horloge van hem gekregen en dus gaat deze ook nooit weer weg. Overigens heb ik het geluk dat hij nog leeft.

Verder heb ik in mijn “collectie”: Breitling Navitimer A41350, Omega speedmaster, Haigh&Hastings Classic en een Eterna Worldtimer.

Dat ik niet goed ben in het maken van foto’s, is een understatement😉

Altijd leuk om nog iets wensen te hebben. Voor mij zijn dat op dit moment Tudor sub, IWC Ingenieur, Cartier Santos en Omega Globemaster. Meest voor de hand ligt trouwens een duiker. Bepaalde modellen van Zenith en (bijna alles van) Lange zijn top, maar nog niet bereikbaar.

Bedankt voor het lezen!
Hartelijke groet

24 likes

Welkom!

Welkom

Welkom bij de club.

Welkom!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom hier bij HF !
Mooie horloges.

een warm welkom op ons onvolprezen forum TimeWise
Veel inspiratie een leesplezier toegewenst.

Welkom!
Mooie horloges :smiley:

Welkom,
Mooie exemplaren :face_with_monocle:

Welkom.

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF!

Welkom!:+1:

Welkom, en dat zijn twee hele mooie Breitlings!

Welkom and enjoy

Nog even de foto van de Haigh & Hasting. Foto’s maken dus niet mijn ding😊
De Speedy en Eterna heb ik gepost in “hun” forum.
Dank voor jullie woorden van welkom!

welkom