Voorstellen

Hoi allemaal! Tijd om mij ook even voor te stellen. Ik ben al een paar weken actief aan het rondlezen hier op het forum en begin mijzelf steeds gekker te maken met wat ik allemaal van plan ben.

Ik ben 40 jaar en eigenlijk maar zeer recent actief geinteresseerd in horloges. Afgelopen jaren droeg ik een smartwatch omdat ik ook gek ben van gadgets. Dat was deze (van internet geleend omdat hij al een jaartje uit staat in mijn nachtkastje):

Huawei Watch 1

Afgelopen paar maanden heb ik alleen af en toe een smartwatch met sporten om en dan heb ik deze om (ook van internet omdat ik te lui ben om naar boven te lopen):

1415786
Huawei Watch GT 2E

Naast smartwatches ben ik echter ook geïnteresseerd geraakt in analoge horloges. Van mijn vader heb ik dit horloge geërfd:

Breitling Avenger (denk ik?)

Mede dankzij jullie is mijn verlanglijstje best lang geworden. Ik zal dat lijstje verderop plaatsen. Mijn grail op dit moment is, zoals bij zovelen van jullie ook, de Omega Speedmaster Moonwatch. Daar ben ik nu hard voor aan het sparen, maar ik kan nu natuurlijk niet een paar maanden wachten, dus om die wachttijd makkelijker te maken heb ik deze gekocht:

Seiko Chronograph SSB179P1

Het lijstje horloges dat ik mooi vind:

Graph Zeppelin

Omega Speedmaster

Victorinox I.N.O.X. Carbon

https://www.boumanonline.nl/victorinox-i-n-o-x-carbon-241776

Casio Edifice

Orient Bambino

Citizen Aviator Eco Drive

https://www.amazon.nl/Citizen-6640-Herenhorloge-Aviator-BM7390-14E/dp/B0795WGNLR/ref=asc_df_B0795WGNLR/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=474522396917&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13741929908048206584&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064985&hvtargid=pla-459065062252&psc=1

Dan Henry

Damasko DS30

En eigenlijk vind ik Omega Seamaster ook hele mooie modellen hebben, maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd welke. Heb nu ook met mezelf afgesproken dat tot ik de moonwatch heb, geen andere moet gaan kopen.

Ik geniet enorm van al jullie foto’s en adviezen, dus ik zal met plezier blijven lezen. Hartelijk dank daarvoor allemaal.

22 likes

Welkom hier! Succes met het afstrepen van je verlanglijstje!

Mister… welkom op het HF.
En dat is een aardig lijstje :+1:

Haha, het is gewoon Taab natuurlijk. Dat mister ervoor is ooit eens gekomen omdat Taab al bezet was. :wink:

Thanks beiden!

welkom

Welkom op HF :+1:

afbeelding

Welkom op het HF

welkom-home

Welkom…:+1:

Welkom hier.

Welkom!:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier hier!

Welkom op HF!

Welkom!

Welkom! De breitling lijkt op 1 die ik ook heb en dat is een colt chronograaf

1 like

Welkom hier. Veel leesplezier!

Welkom🙂

Hartelijk welkom!