Voorstellen

Hallo, ik ben Sjoerd en sinds een paar dagen lid op dit forum. Het lijkt mij leuk om te overleggen over de horloges die ik heb en ook over horloges die ik nog zou moeten hebben.

Momenteel bestaat mijn “collectie” uit:

  • Seiko SNZF17 oftewel de Sea Urchin
  • Seiko SKX009
  • Seiko SNXS79

Stiekem heb ik de zwitserse horloges (natuurlijk) altijd erg mooi gevonden maar het budget heeft dat nog niet toegelaten. Met name Omega vind ik een erg mooi merk, vanwege de vele ingetogen modellen en de historie van sommige modellen (waar de marketing natuurlijk ook behoorlijk op heeft ingezet, maar dat maakt voor mij de historie niet minder boeiend). Dit zal dan ook de volgende “stap” voor mij zijn.

Ik vind het ook leuk om zelf de Seiko’s aan te passen. Zowel andere bandjes als het reguleren van de horloges.

15 likes

Welkom hier bij HF !
Omega is inderdaad heel mooi.

Welkom en veel plezier op en met het forum :smiley:

Welkom en veel plezier hier!

Welkom.

afbeelding

welkom-home

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier.

Welkom…:+1:

Dank allen!

In het rijtje met relatief bekende Seiko’s ben ik nog vergeten te noemen dat ik nog een minder bekende Seiko heb. Namelijk een Kinetic world time.

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

Welkom en veel leesplezier op dit mooie forum!

Welkom bij de club.

Welkom!

Welkom :smiley:

Welkom bij de club! Leuk dat je zo bezig bent met het samenstellen van je collectie.
Tip die ik nog zou geven is je focus houden op wat je echt graag zou willen, dan kan je daar naartoe groeien. Ik las Omega? :star_struck:

Ja klopt, een omega seamaster professional 2531.80.00 vind ik fantastisch. De speedmasters vind ik ook prachtig, maar die staat op plek 2

1 like

Welkom!