Voorstellen

Hola,
Ik ben nieuw op dit verslavende forum en dacht stel mij eens voor.
Alias Kaninho, maar mijn vrienden noemen mij Adam.
Ik ben 31 en woon momenteel in Utrecht, getrouwd en 0 kinderen.

Ik handel op de beurs - geef er ook seminars en webinars over - en ik zit in vastgoed.
Mijn verslaving is ooit begonnen toen ik op mijn 18de een Breitling Navitimer kocht.
Dat was voor het eerst dat ik voor mijn gevoel een degelijk horloge om had.

Mijn tante woont in Zwitserland en werkt daar bij een gerenommeerde horloge fabrikant.
Via haar ben ik meer over horloges te weten gekomen, met name de Zwitserse, en toen begon mijn verslaving / collectie. Had een mooie Rado op de kop kunnen tikken die mijn vader nu heeft.

Nu ben ik op de Japanse tour en probeer mijn collectie te diversificeren.
Vorig jaar wilde ik naar Japan gaan om een aantal vintage JM seiko’s te kopen, maar helaas … Corona.
Hopelijk lukt het dit jaar!

Heb dit jaar nog een Oris Aquis op de planning.

Ik zit nu dagelijks op het forum en heb een paar super toffe horloges gezien.

Groetjes, Kaninho

19 likes

Welkom hier.

Hartelijk welkom! Heb je ook mooie foto’s van je collectie? Men houdt hier nogal van foto’s namelijk (maar dat was je vast al opgevallen als je al even meeleest)

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom!

Welkom!

Welkom op het HF Adam en veel plezier hier gewenst. Succes met de aanschaf van een Oris Aquis, de grijze vind ik erg fraai!

Welkom…:+1:

Welkom :slight_smile:

Welkom :smiley:

Adam… welkom op het HF.

Welkom.

Mooi horloge!

Welkom op het verslavende forum.

Welkom!

Welkom! Veel plezier alhier.

Welkom in de verslaafden praatgroep!

Welkom bij de club.

Welkom! Sinds kort eigenaar van een Oris. Ik kan hem alleen maar aanbevelen. Veel leesplezier hier.

4 likes

Mooi ding man!

Welkom!

1 like

Welkom! Veel lees en kijk plezier. Oris is zeker een aanrader. Dit is mijn eerste horloge en nog elke keer als ik er naar kijk word ik er gelukkig van. Aan welke Aquis zit je momenteel te denken?

Ff een kiekie van die van mij :upside_down_face::wink:

4 likes