Voorstellen

Hallo allen,

Nu ik me eindelijk het foto’s plaatsen eigen heb gemaakt, wil ook ik me langs deze weg graag voorstellen. Ik ben per slot van rekening reeds enkele jaren ‘aandachtig toeschouwer en lezer’ van dit mooie forum…

Een aantal van jullie heb ik middels een post of PM al ‘gesproken’. De meeste contacten verliepen vanuit het (Ver)Kopen en Ruilen-topic; ik ben dan ook al diverse horloges rijker (en inmiddels ook weer armer ;)) via HF!

Zo’n jaar of 6 geleden ben ik me gaan verdiepen in horloges. Ik moet hier wel gelijk bij aangeven dat het technische aspect me minder aanspreekt, maar het zoeken en bekijken -en waar mogelijk aanschaffen- van mooie horloges des te meer. Na ongeveer 2 jaar (zal in 2010 zijn geweest) heb ik mijn eerste duurdere (voor mijn begrippen) horloge aangeschaft; een nieuwe Oris Sportsman DayDate. Deze heb ik inmiddels weer doorverkocht, aangezien het vanaf dat moment is gaan kriebelen en er met regelmaat weer wat mooiers op mijn pad kwam/komt… Hier is het allemaal mee begonnen, inmiddels ben ik een aantal klokjes verder…

Momenteel heb ik de volgende horloges (nog) in mijn bezit (excuses voor de stofjes):

Een Seiko 5 Sports (overgenomen van een forumlid):

Een Casio G-Shock (mijn trouwe en ideale vakantiegenoot):

Een MeisterSinger No1 Limited Edition (nieuw aangeschaft in maart 2013):

Momenteel ben ik met een aantal mensen in onderhandeling en staan er een aantal bezichtigingen gepland. We zullen zien of ik binnenkort nieuwe (en hopelijk ook betere) foto’s kan plaatsen van nieuwe aanwinsten!

Groet allen!

Welkom, Leuke collectie! Een goed begin is… zullen we maar zeggen.

welkom
grappig, die 1 wijzer meistersinger.
effe wennen, maar eigenlijk heel logisch

welkom en veel plezier hier.
leuke horloges, ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten

Welkom :)-D

Zonde dat je hem wegdoet, vind dat een MeisterSinger wel in iedere collectie een plekje hoort te hebben…
Hij staat bij mij ook op de wishlist .

Welkom, en op dit forum zul je een schat aan info vinden en je moet oppassen dat je hobby niet uit de hand gaat lopen! :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom op dit formidabele Horloge Forum.
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom!

Welkom, mooie Seiko 5 !
Hou wel van blauw met een snufje geel.
Grt,
Harold

Ook welkom vanuit het Enschedese gewenst!

Die MeisterSinger deed ik natuurlijk nooit weg :wink:

Bedankt allen!

welkom!

Welkom in ons midden, veel plezier hier.

Gr Wouter

Welkom hier!(tu)

Groeten.

Noël.

Welkom! En met die collectie komt het volgens mij helemaal goed!
Vind die Seiko eigenlijk ook wel erg leuk!(tu) Houd ons niet te lang in spanning met wat de nieuwe aanschaf wordt. Enne, foto’s!!!:wink:

Hartelijk welkom :wink:

Leuk! Welkom … je bent hier in goede handen als liefhebber :slight_smile:

Welkom!
Mooie collectie met veel diversiteit :slight_smile:

Meistersinger staat ook nog op mijn lijst(je)…

Teunan87 Schreef:

Meistersinger staat ook nog op mijn lijst(je)…

+1, kan ik maar niet 1 vinden die mij helemaal aanstaat. Zou leuk zijn als ze een Neo achtig horloge voor heren wisten te maken in 40mm ofzo. Lekker dun houden met een pesaux 7001, duurzaam met hoogopstaand gebold saffier (zoals bij de speedy voor de vintage look), en persoonlijk zou ik gelumed wel fijn vinden. Zelfs als het black/graylume zou zijn. Lijkt me een mooie dress watch erbij.

Dank allen!

Ik verwacht op (hele) korte termijn een fantastische klok over te nemen… Ik zeg nog even niet welke, meer informatie volgt hopelijk nog deze week (in dat geval uiteraard ook de foto’s ;)).