Voorstellen

Het wordt toch tijd om me maar eens voor te stellen. Al enkele jaren lees ik mee op dit mooie forum en geniet erg van al het moois dat voorbij komt.

Ik ben woonachtig in Noord-Holland en ben 32 jaar oud.

Mijn eerste automaat is deze Frederique Constant. Na 3 jaar ben ik er nog altijd erg blij mee en ik draag hem dan ook erg vaak.

Mijn tweede horloge is een Rolex Explorer 36mm, referentie 114270. Na lang afwegen wat ik erbij wilde kopen ben ik voor een 36mm Explorer gegaan. De maat past goed bij mijn bescheiden polsmaat en het horloge is (zoals door velen al gezegd) te dragen bij elke outfit.

Ik hoop dat ik vanaf nu naast het meelezen ook af en toe een bijdrage kan leveren aan dit forum!

40 likes

Welkom hier bij HF !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Hartelijk welkom hier!

Mooie horloges al in de collectie :+1:

1 like

welkom bij dit leuke forum. je hebt een bescheiden, maar hele mooie collectie om mee te beginnen.

1 like

Welkom op het forum, goede start van je collectie hoor.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom! En uuh, wat is dan jouw polsmaat? Dan kan ik dat een beetje vergelijken met die van mezelf… Ben benieuwd naar de grootte van een 36mm horloge. Bij jou valt het erg mee, niet heel klein.

1 like

Welkom, prachtige horloges!

1 like

Mijn polsomtrek is 16,5 cm en mijn pols is vrij rond. De Explorer lijkt op de redelijk groot te vallen maar dat komt mede doordat de foto van dichtbij gemaakt is.

1 like

Welkom!

1 like

Hartelijk welkom en veel leesplezier :+1:t2:

1 like

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom …!

1 like

Welkom! mooie collectie :slight_smile:

1 like