Voorstellen

Hallo mensen,

voor de Kerst zocht ik een kadootje, een nieuw horloge na jarenlang met een Swatch Irony Gusty rond te hebben gelopen.

swatch

Belangrijkste wensen, naast budget, waren duidelijk af te lezen donkere wijzerplaat zonder cijfers en zonder chrono’s etc, geen ‘duiker’ een niet te glimmende kast+band en ca 40mm kast.
Had al een paar horloges besteld maar het viel me op dat de product plaatjes (ook op de officiele sites)
aangaven dat een horloge en kast ‘mat’ waren maar dan in real life supershiny. (is ook goed op YouTube te zien kwam ik later achter)

Daarom deze weer geretourneerd en verder gezocht.

Dankzij dit forum zag ik een paar keer de Casio Edifice EFV 100 voorbij komen.
Toen verder gaan zoeken oa via YouTube en steeds meer overtuigd geraakt dat dit ‘the One’ was.

Ik kon alleen niet beslissen welke wijzerplaatkleur het moest worden, heb ze dus maar allebei besteld om ze in real life te zien en aan de hand daarvan een keus te maken.

Maar toen werd de keus nóg moeilijker, vond ze allebei zo mooi…

Waarop mijn lieve vrouw zei, ‘dan hou je ze toch allebei, 1 voor Kerst en de ander voor je verjaardag in April.’

Helemaal happy nu, wel 2 kleine mini modjes gedaan, zwarte band om de zwarte en de metalen band van de blauwe geborsteld omdat ik de middelste schakels iets te shiny vond.

Wil ook nog de wijzers van de zwarte aanpassen maar dat kan ik zelf helaas niet. Moet nog even uitvogelen hoe dat te gaan doen, waar/wie/kosten etc etc.
(mocht iemand hier kunnen/willen helpen dan hoor ik dat graag! :grinning: )

PS ik weet dat er ook nog een witte uitvoering is maar die is voor mij toch minder mooi dan degene die ik nu heb.

Het lijkt me een leuk forum!

27 likes

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Mark.

1 like

Welkom :+1:t2:

1 like

Azrael… Welkom op het hf

1 like

Welkom op HF Mark en veel plezier hier gewenst!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Van harte welkom Mark!

1 like

Welkom🙂

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum