Nice to see a fellow car enthusiast on the forum! I’ve got a Porsche 944 S2 myself, @a_cobalt_blue_944 on Instagram if you want to check it out. Also, very nice watch collection you got right there. I see you have a Japanese version SKX007, I envy you!
Ja MOOI! Zekers een tank, diverse heftige experimenten zijn er mee uitgehaald is te lezen op internet…van invriezen, in kokend water, er overheen rijden met een auto etc…Er zijn idd diverse varianten van deze Kinetic SKA, ook nog een Pepsi, één met een blauwe bezel-insert…ga zo maar door… de begeerlijkste in mijn ogen de Seiko SBCZ011…haha voor wat het waard is, maarja… …SCUBA staat er op de wijzerplaat JDM…
Hoewel een “verzameling” Kinetic’s lastig is, ivm de “mooie” techniek, eigenlijk moet ie gewoon dagelijks gedragen worden!
Heel gaaf, ook een klassieke kast …heeeeeeeelé kleine kanttekening …wellicht een tik van mij…die X van Prospex er op…ik wordt oud denk, ik ben meer van de klassiekers/vintage(uitstraling)…zie mij '86-er classic Fiat 127
Hoewel mijn Seiko’s niet oud zijn, maar wel enigzins een “vintage” uitstraling hebben.