Voorstellen

Welcome Willem!

Nice to see a fellow car enthusiast on the forum! I’ve got a Porsche 944 S2 myself, @a_cobalt_blue_944 on Instagram if you want to check it out. Also, very nice watch collection you got right there. I see you have a Japanese version SKX007, I envy you!

Cheers!
Juan

1 like

welkom-home

1 like

Welkom hier bij HF !
Die BFK is inderdaad een tank.

2 likes

Ja MOOI! Zekers een tank, diverse heftige experimenten zijn er mee uitgehaald is te lezen op internet…van invriezen, in kokend water, er overheen rijden met een auto etc…Er zijn idd diverse varianten van deze Kinetic SKA, ook nog een Pepsi, één met een blauwe bezel-insert…ga zo maar door… de begeerlijkste in mijn ogen de Seiko SBCZ011…haha voor wat het waard is, maarja… :grinning: …SCUBA staat er op de wijzerplaat :innocent: JDM…
SBCZ011_MED
Hoewel een “verzameling” Kinetic’s lastig is, ivm de “mooie” techniek, eigenlijk moet ie gewoon dagelijks gedragen worden!

1 like

Deze is ook stoer!

1 like

Heel gaaf, ook een klassieke kast :ok_hand:…heeeeeeeelé kleine kanttekening …wellicht een tik van mij…die X van Prospex er op…ik wordt oud denk, ik ben meer van de klassiekers/vintage(uitstraling)…zie mij '86-er classic Fiat 127 :innocent:
Hoewel mijn Seiko’s niet oud zijn, maar wel enigzins een “vintage” uitstraling hebben.

Welkom, Willem en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op HF Willem en veel plezier hier gewenst, mooie collectie horloges heb je! Ook ik ben een liefhebber van Fiatjes en bezit een retro uit 2021.

2 likes

Welkom op HF Willem, koele Fiat ook!!

1 like

Welkom!

1 like

Bij deze, indien geoorloofd, beetje off-topic… mijn Fiat 127…nouja, hij loopt als een klokje :wink::watch:

Welkom.

1 like

Welkom Willem!!!

Gave 127 (nog een autoliefhebber hier😉) en mooie horloges!!! Ben ook wel erg benieuwd naar de Omega eerlijk gezegd.

1 like

Welkom op ons mooie forum.

2 likes

Welkom :+1:

2 likes

Welkom Willem!

2 likes

Ik had nog geen echt goede foto v/d Omega, bij deze, een echt erfstuk⌚

Wellicht “moet” ik nu ook in “Omega only” een berichtje plaasten🤔

1 like

Heel gaaf horloge

1 like

Ik kocht voor mezelf een Armani-polshorloge van $ 150, . Ik ben erg blij met deze aankoop.