Voorstellen

Beste allemaal, ik ben Willem, en als je van klassieke Fiatjes houd…ik heb een Fiat 127 uit 1986, in opbouw als raceauto(foto???wellicht niet relevant… )is de link met horloges ook wel gelegd :roll_eyes: toys voor boys…

Lange tijd geen horloge gedragen, maar back in day’s …ik herinner mij wel enige Seiko’s…jaren '80 spreek ik dan over…ahum…en sinds kort, toch weer gegrepen door SEIKO, op MP wat rond gesnuffeld en de eerste eigenlijk te snelle aankoop was daar

Te snel…de duikers van SEIKO trekken wat meer blijkt, en deze gauw verkocht, ten faveure van een…icoon, de SKX007j.

Daarna, zag ik een mooi SKA371, gekocht, en wat blijkt, ook een icoon…de BFK…een tank is het!
Er is een hoop geschreven op het internet over dit bijna onverwoestbare model, leuk om daar naar te zoeken, te lezen, en op YT staat ook genoeg over dit model!

Ahum…en toen, ja een dikke klok trekt blijkbaar, en ook een wat afwijkend model…een Seiko 5 Automatic Map Meter Sport Watch SKZ319(geen eigen foto van helaas…), eigenlijk weer snel verkocht, het is NIET echt een duiker…

Enne toen…ook bijnamen trekken aan zeker, ik had al gelezen in het kielzog v/d SXK en BFK…over de Sea Urchin…ja die moest er komen dus :hugs: mooi horloge…maar toch ook niet een echte duiker, zoals de gecertificeerde SKX en BFK, aldus onlangs in prachtige staat weer verkocht

Het is erg leuk om de verschillende topics op dit forum te lezen en door te spitten(verkoop topics bv :blush: ), met zoveel gepassioneerde verzamelaars/drages van mooie horloges en hun verhalen, de verscheidenheid is groot qua merken en uitvoeringen.

Owja…ik heb nog een horloge van mijn opa…van mijn 100 jarige oma gekregen, een tijd geleden…een Omega Geneve uit …ik denk 1970…bijzonder sierraad…

Tot zo ver…ciao :raising_hand_man:

24 likes

Mijn beste,

Willem, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

:wave:

1 like

Welkom op het forum en succes met het in toom houden van de koopdrift!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom en leuke horloges heb je (gehad).
Veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom bij de club Willem. :timer_clock:

1 like

Welkom Willem.

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom.