Die Buren horloges zijn vet! Mooie intro, veel plezier met je fraaie collectie en op dit forum.
Gaaf verhaal en dito studie! Die Breitling Top Time is 1 van mijn grails, heel mooi!
Welkom! Ik heb met veel plezier je voorstel topic gelezen en wat een mooie Breitling heb je!
Welkom.
Mooie collectie en altijd leuk fotoās van voor en na het opknappen.
Welkom hier en inderdaad een mooie Breitling!
Wow wat een reacties! Bedankt allemaal.
Rene, kun je mij vertellen wat de originele wijzers zijn dan. En heb je mischien ook wat meer informatie over de breitling aangezien jij volgens mij een redelijke kenner bent zo te zien!
Vandaag op school toch een ongelovelijk mooi stuk vakwerk in handen gehadā¦
18K gouden Patek Philippe minute repeater zak horloge met chrono en eeuwig durende kalender.
Wat een mooi zakhorloge en wat is het fijn om zoān minute repeater te horen!
Heb er nog een filmpje van gemaakt, geen idee hoe ik die hier op krijg.
Boekling Schreef:
Rene, kun je mij vertellen wat de originele
wijzers zijn dan. En heb je mischien ook wat meer
informatie over de breitling aangezien jij volgens
mij een redelijke kenner bent zo te zien!Vandaag op school toch een ongelovelijk mooi stuk
vakwerk in handen gehadā¦http://www.mijnalbum.nl/Foto650-8GS4DG8T.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-TK6OCNDI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-VE37BGUI.jpg
18K gouden Patek Philippe minute repeater zak
horloge met chrono en eeuwig durende kalender.
Wat een mooi zakhorloge en wat is het fijn om zoān
minute repeater te horen!
Wow, wat gaaf! Schok even toen ik een barst in het glas dacht te zien op plaatje 2.
Heb er nog een filmpje van gemaakt, geen idee hoe
ik die hier op krijg.
Eerst op Youtube ofzo zetten en daarna hier linken. Je kunt helaas geen plaatjes of videoās direct uploaden naar het forum.
Hmm ik heb blijkbaar het reageren nog niet helemaal door, de reactie die ik had geplaatst staat ineens ergens tussen de reacties haha. Nogmaals,
Rene, kun je mij vertellen wat de originele wijzers zijn dan. En heb je mischien ook wat meer informatie over de breitling aangezien jij volgens mij een redelijke kenner bent zo te zien!
Vandaag op school toch een ongelovelijk mooi stuk vakwerk in handen gehadā¦
18K gouden Patek Philippe minute repeater zak horloge met chrono en eeuwig durende kalender.
Wat een mooi zakhorloge en wat is het fijn om zoān minute repeater te horen!
Heb er nog een filmpje van gemaakt, geen idee hoe ik die hier op krijg.
Welkom! Het lijkt me nog steeds leuk om zelf eens een horloge in elkaar te zetten, maar ik denk dat het er nooit van zal komen. Misschien als ik gepensioneerd ben en mijn handen niet te hard trillen
Welkom (tu)
Ennuh inderdaad , die Patek :~
Super kick ding!
Pieter.
Welkom hier!..
Ik had die opleiding in schoonhoven ook moeten gaan doen⦠maar geldgebrek en een verhuizing hielden me tegen⦠nu moet ik alles zelf uitvlooienā¦
Jürgen⦠het IS mooi om zelf je horloge in elkaar te kunnen zetten⦠daar ben ik inmiddels wel achter⦠met het bouwen van mijn eigen Horloge, de Instrument 1ā¦
Ook leuk om te zien, dezelfde gereedschappen⦠dat statiefje waar je de balans op plaatst⦠met die conische pen⦠heb ik vandeweek ook gemaaktā¦ja⦠ik maak mijn gereedschappen ook zelf⦠gereedschapmaker van huis uit⦠dus⦠niet zo moeilijk.
ook mooi dat je bij een bedrijf terecht kan om het geleerde in de praktijk te kunnen brengen⦠en de tips en trucs van de professionals te kunnen lerenā¦
Ik wens je dan ook veel succes, en vooral plezier met je verdere opleiding.! (tu)
Welkom en mooie eerste post. Ik wens je veel plezier op het forum en in je vakgebied.
Met zoān prachtig Breitling word je altijd door de HF commisie toegelaten (
Ga zo door en veel plezier hier!
Boekling Schreef:
wijzers zijn dan. En heb je mischien ook wat meer
informatie over de breitling aangezien jij volgens
mij een redelijke kenner bent zo te zien!
deze
Leuke post! Veel succes met de opleiding en hou ons op de hoogte.
ReneJK Schreef:
Boekling Schreef:
wijzers zijn dan. En heb je mischien ook wat
meer
informatie over de breitling aangezien jij
volgens
mij een redelijke kenner bent zo te zien!deze
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t
1/1560642_821785647847829_632701749_n.jpg
hoewel ik n ander beeld v breitling heb (groot, druk, veel bling), wat heerlijk anders is dit.
supertof om te zien.