Voorstellen !

Hoi allemaal ik ben nieuw hier dus ik dacht ik zeg even hallo tegen iedereen!

Waarom ben ik hier?

Ik ben al een hele tijd verliefd op rolex (bijna alle modellen vind ik mooi) maar ik heb financieel nooit de ruimte gehad er een te kopen. Maar tijden zijn veranderd !!

Naïef als ik ben op de website van schaap en citroen gekeken en een mooie daydate geconfigureerd met groene wijzerplaat en witgoud. Zo bestellen maar! Maar dat was niet hoe het werkte blijkbaar :-p kreeg een standaard mailtje dat er bijna niets leverbaar was en dat er geen mogelijkheid tot wachtlijst was oid.

Illusie armer ging ik op zoek naar een ‘occasion’ maar die zijn dus gewoon duurder nog!

Heb me erbij neergelegd dat dit een iets langer traject gaat worden maar dat geeft niet. Ik stuitte op dit forum en ik ga me eens fijn inlezen in alle tips en ervaringen van de forumleden hier.

Ben benieuwd!!

Erik

35 likes

Welkom Erik,

Veel succes gewenst tijdens je zoektocht. Stiekem ook wel het leukste traject van deze hele hobby!

1 like

Hi Erik. Welkom hier. Als een serieus exemplaar niet lukt dan kan je altijd nog besluiten een Daydate voor arme mensen te kopen. Deze instapmodellen liggen dan weliswaar niet voor het oprapen bij schaap maar toch zeker wel bij haar dochterbedrijf Burger. Succes.

8 likes

Allereerst welkom! … voor deze modellen zou ik denk ik eens persoonlijk langs een AD gaan om te vragen wat mogelijk is … dan heb je, verwacht ik, meer kans dat er wat kan ipv via de mail :blush:

1 like

Haha ja wel he dat idee kreeg ik ook na de standaard afwijsmail :wink:

Prachtig ook!! @JPM

1 like

Idd @Tjooky

Even langs gaan.

9 likes

@Lucky-Luke dit is wel mijn droommodel ja!!

1 like

Welkom…:+1:

Welkom!

Geluk en Geduld, de 2 key factoren bij Rolex.

Beetje zoals t leven.

Wat @jpm zegt, waarom niet eerst n datejust of zo?

1 like

@Stifstaf misschien wel goed ja om eerst een iets goedkoper model te doen en dan te kijken of ik het wel waard ben…

Zo mocht ik mijn eerste dure rayban zonnebril kopen (laaaang geleden) als ik bewees dat ik eerst een jaar lang een goedkoop model kon dragen zonder te beschadigen of kwijt te raken. Was een goede testcase!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:
Volgens mij moet dat haast wel te doen zijn toch een DD? Ik zou eens persoonlijk langs gaan

1 like

Welkom Erik op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst.
Wie weet wat jij nog allemaal tegen gaat komen op jouw ontdekkingstocht. Er is zoveel moois verkrijgbaar.

1 like

Mijn beste,

Erik, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en succes met de zoektocht!

1 like

welkom :smiley:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom bij de club Erik.

1 like

Welkom hier.

1 like