Voorstellen

Hallo iedereen ben nieuw hier en wil gelijk even mijn laatste vondst laten zien. Vorige week deze remova all Risk gevonden bij de lokale kringloop. Hij loopt goed en heb het glaasje voor zover gepolijst. Ik wil hem nog voorzien van een nieuw leren bandje. Verder ben ik ook in het bezit van een tissot le locle automatic. Ben nu waarschijnlijk ook besmet met het horloge virus.

19 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het forum en mooie vondst. Lijkt in uitstekende conditie voor de leeftijd.

1 like

Welkom! Kans op besmetting is groot :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Bedankt :+1:t2: ik ga ook vaak naar rommelmarkten en kringloopwinkels. Naast dat ik zoek naar antiek Chinees porselein ook maar eens wat vaker tussen de horloges kijken.

Hartelijk welkom! Mooie Remova, handwinder zo te zien?

1 like

Bedankt :grinning_face_with_smiling_eyes: Klopt is inderdaad een handwinder

Kwam uit een bak vol bestek dat is nog wel het grappigste :joy:

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Richard! Mooie vondst en veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom bij de club Richard.

1 like

welkom, leuk

1 like

Welkom hier bij HF !
Horloge virus er is nog steeds geen vaccin tegen!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Richard .

1 like

Hallo @Richard. Je achternaam is een bekende, zo niet beroemde naam in de wereld van (Nederlandse) vulpen liefhebbers. Familie?

Leuke vondst die Remova. Deze kwaliteit vintage horloges zie je niet vaak bij de kringloop.
Remova was (volgens mij) een Nederlands (handels) merk in de jaren '50 en '60 van de vorige eeuw.
Ze monteerden er meestal goeie Zwitserse uurwerkjes in. Veel plezier er van en hou ons op de hoogte van je verdere horlogeavonturen. Nu je eenmaal besmet bent met het virus kun je er maar beter ook gewoon mee doorgaan en actief blijven op dit leuke forum.

1 like

Hey leuk berichtje mijn oom verzameld vulpennen. Ja ik zal jullie op de hoogte houden. Ik hoop in de toekomst nog meer leuke kringloop en rommelmarkt vondsten op te doen. Daarnaast verzamel ik ook antiek en met name Chinees porselein :joy:

1 like

Was wel benieuwd waar ik aan zou moeten denken qua waarde van het horloge. Hij gaat niet in de verkoop maar vindt het toch wel leuk om te weten.:grimacing: