Hallo,
Mijn naam is Matties en ik ben nieuw hier. Ik lees al geruime tijd mee en vond dat het tijd werd om een account aan te maken. Sinds een kleine jonge al geïnteresseerd in horloges, alleen is de aandacht de laatste jaren een beetje weggevallen. Sinds ik hier op het forum kijk is mijn intresse en aandacht weer groter dan ooit.
Welkom!
Hoe ziet je collectie er nu uit? Wat heeft je interesse?
Welkom Matties!
Heb je ook al een ‘collectie’ opgebouwd? Foto’s zijn altijd leuk
Veel plezier hier, maar dat zal vast wel lukken
Bedankt,
Mijn collectie zijn vooral sportievere horloges zoals: g-shock, suunto’s.
Verder een oris prodiver date, nog een oris aquis date en omega seamaster mariner.
Het zijn eigenlijk vooral duikers die mij interesseren, maar een mooie dresswatch begint mij ook steeds meer mijn aandacht te trekken.
Dat is een mooie collectie lijkt me zo!
Welkom en veel vermakelijke momenten hier!
Welkom :)-D
En we houden van foto’s hier…
Pieter.
Mijn beste,
Matties, van harte welkom op dit markante Horlogeforum.
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!
Orologio Signaturis Temporis. B)-
SiO2
19 mei 2014 om 08:29
9
Dag Matties, welkom hier. Ik ben benieuwd naar je foto’s.
Bij de ‘Veel voorkomende vragen’ rubriek staan aanwijzingen hoe je foto’s kunt plaatsen.
Bedankt iedereen er staat momenteel 1 foto bij q maandag, ik geloof dat ik als 2de heb gepost. Meer foto’s volgend.
TagEd
19 mei 2014 om 13:06
12
Welkom, Matties en veel plezier hier!
mcfr
23 mei 2014 om 10:45
14
Welkom en veel plezier op het forum. Ben benieuwd naar de foto’s van de collectie, zitten een paar mooie tussen.
In alle haast een paar foto’s gemaakt. Sorry voor de kwaliteit maar het zijn gsm foto’s.
Dat is een gedeelte, ik heb vooral nog een stuk meer g-shock’s en suunto’s.
welkom hier en (al) een indrukwekkende collectie.
Je houdt van horloges die meer dan alleen de tijd aangeven
Groet
Herman
Iedereen bedankt, ik hou van een beetje afwisseling. Ik moet nog eens kijken naar een degelijke dress watch.
Orisfan Schreef:
-----------------------------------------------.
Je houdt van horloges die meer dan alleen de tijd
aangeven
idd zeg. die rangeman vind ik erg gaaf.
Oeps… kennelijk het voorstellen gemist
alsnog welkom Matties :~