Voorstellen

Goedemiddag Horloge liefhebbers,

Al enige tijd volg ik HF op de voet.
Tijd om een account aan te maken en om mezelf even netjes voor te stellen.

Ik ben Marijn 28 jaar en kom uit de omgeving van Dordrecht.
Mijn voorliefde voor horloges is met de paplepel ingegoten, de zonnenbrillen tik heb ik van moeders geerfd en de horlogetik van vaders.
Deze horloge liefde is de laatste jaren gegroeid en kijk altijd met veel interesse naar de rechterpols om te zien wat voor klokje er aan hangt. Ook de nodige etalages trekken mijn aandacht al jaren.

Tot nu toe heb ik altijd de instapmodellen gehad en begin een steeds volwassener smaak te ontwikkelen. Momenteel heb ik een TW steel om mijn pols hangen (TW844) en kortgeleden een vintage eterna double horloge gekocht uit de jaren 70. Hier heb ik nog wat vragen over dus zal deze vast en zeker een keer gaan stellen hier.

Momenteel ben ik druk bezig om op Ebay een Tag Heuer 1000 (980.020N )op de kop te tikken. Een vintage/retro horloge gebasseerd op de Rolex submariner. Kort geleden de film “The Wolf of Wallstreet” gezien en het eerste wat mij opviel was het klokje. Iets triggerde mij en herinnerde me er weer aan dat ik dit horloge nog steeds van mijn verlanglijstje moet schrappen.

Groet,
Marijn

Welkom :~ maar een horloge hoort eigenlijk om de linkerpols he! :#

Scherp :wink: berichten worden hier inderdaad goed gelezen (y)

Welkom, en veel plezier!

Mijn beste,

Marijn, van harte welkom bij dit Mondiale horlogeforum, op Menselijke maat!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom op dit mooie forum.

Welkom :slight_smile:

Jeffreyh1984 Schreef:

Welkom :~ maar een horloge hoort eigenlijk om de
linkerpols he! :#

Ik ben linkshandig en draag mijn horloges rechts, niets mis mee hoor :wink: