Voorstellen

Beste allemaal,

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld op het forum. Bij deze wil ik mezelf kort voorstellen. Mijn naam is Johan en ik ben 39 jaar oud. Mijn interesse in horloges begon al toen ik als jochie van een jaar of vijf voor het eerst een horloge kreeg van mijn grootouders. Weliswaar een simpel quartz horloge van de Hema, maar toch.

In de loop der jaren zijn er de nodige horloges voorbij gekomen. Diverse digitale Casio’s, Casio’s Edifice en Seiko’s zijn de revue gepasseerd. Een paar jaar geleden kocht ik voor het eerst een mechanisch horloge, een Seiko SKX009. Voor veel van ons waarschijnlijk de gateway drug naar deze verslaving.

Kort daarna kocht ik een Squale 1521 met de azuurblauwe wijzerplaat. Inmiddels heeft die het veld geruimd, maar als het goed is, dan zwerft die hier ergens op het forum rond. Inmiddels bestaat de verzameling uit de Seiko, een vintage Omega Seamaster 600, een Omega SMP300 en een Omega Speedmaster Professional.

Dit jaar wordt ik veertig en waarschijnlijk ga ik dat als excuus gebruiken om een nieuw horloge toe te voegen aan de verzameling. Mijn gedachten gaan voorlopig uit naar een Grand Seiko SBGA375 of een Tudor Pelagos, maar ik doe de komende tijd hier nog graag wat inspiratie op.

32 likes

Welkom hier!

Welkom op dit mooie forum.
Dit kwartet is zekers een mooie samenstelling.

Welkom, mooie horloges :smile:

Welkom bij de club Johan.

welkom-home

Welkom…:+1:

Welkom :grinning:

Mooie horloges en welkom bij de club :slightly_smiling_face:

Welkom! Hier t zelfde excuus dit jaar -> 1982. :wink:

Welkom bij de club Johan .

Mooie collectie en alsnog welkom :grin:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Welkom! En succes met je zoektocht!

Welkom!

Welkom :slightly_smiling_face:

welkom op ons leuke forum. je collectie is een mooie binnenkomer.

Welkom! Mooie ‘horloge carrière’ tot zover :+1: