Voorstellen

Goed voorbeeld doet volgen, voorstellen maar!

Horloge liefhebbers, mijn naam is Jaap en ben 33 jaar. Ja hoe is het nou eigenlijk begonnen? Als ik mijn geheugen opfris, de liefde voor horloges is gestart met mijn eerste flikflak. Je weet wel, een blauwe zoals je die tegen kwam in de jaren 90. Helaas is die een keer verdwenen maar gelukkig zijn er nog zat foto’s van te vinden om bij weg te dromen. Na de flikflak zijn er nog een berg afzichtelijke kwartshorloges gepasseerd maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Tot het moment dat ik mijn eerste automaat kocht. De Seiko SNK807 als een voorzichtige eerste stap. Gevolgd door de Oris big crown ponter date. Vervolgens een lorrier falcon II en als laatste de Stowa marine classic. En o wat zijn er nog veel wensen over maar dat blijft, ben hoogstwaarschijnlijk niet de enige die daar last van heeft.
20220115_134938_01|666x500
Voor degene die zicht afvraagt waarom zijn je horloges zo klein? Dat zijn m’n polsen helaas ook :grimacing:. Gelukkig is er 36mm!

27 likes

Welkom Jaap en leeftijdsgenoot op dit prachtige forum!

2 likes

Welkom :+1:t2:

1 like

Welkom, Jaap en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom

36 mm is top maat

1 like

Jaap, welkom op HF!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club!

Nou dat zal wel meevallen hoor :slightly_smiling_face: Je polsen worden alleen klein als je gaat compenseren met een te groot horloge. 36mm is eigenlijk voor de meeste mensen de juiste maat.

1 like

Welkom Jaap op HF.

1 like

Welkom Jaap!:+1:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom bij de club Jaap.

1 like

Welkom Jaap en veel horlogeplezier op HF :grinning:

1 like

Welkom hier bij HF !
Ik ga niet met 36 mm lopen op mijn 20 cm pols.

1 like

Welkom !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bij 17,5 begrijp ik dat wel. Die van mijn zijn net onder de 16,5 daarbij voelt 38mm al bijna te groot.

1 like

Welkom Jaap en fijne tijd hier gewenst

1 like

Welkom Jaap emot-tiphat

1 like

Welkom Jaap! En idd 36mm is vaak perfect :ok_hand:

1 like