Voorstellen

Goedemiddag allemaal!

Graag wil ik mezelf voorstellen op het forum. Zoals de meesten die zich voorstellen heb ik al enige tijd anoniem meegelezen op het forum maar nadat ik vandaag eigenaar ben geworden van een schitterend horloge (vind ik), een Junghans Meister Telemaster Chronoscope (ex-jurgen0411), werd het wel eens tijd :wink:

Mijn naam is Ian en ben al lange tijd geïnteresseerd in horloges. Door wat andere hobby’s (windsurfen, motoren, oldtimers) heb ik eerst elders prioriteiten moeten stellen. Nu voor deze hobby’s alles een beetje op peil is v.w.b. aankleding en uitrusting , kan ik eindelijk eens met horloges aan de slag.

De aankomende tijd ga ik lekker meelezen, mezelf verdiepen en wellicht binnenkort nog een mooie aankoop doen. Voor nu bedankt en wellicht tot ziens!

53 likes

Welkom :+1:t2:

1 like

Welkom Ian op dit leuke forum, hoop dat je hier leuke contacten opdoet. Natuurlijk feliciteer ik je met je Meister Telemaster en wens je veel draagplezier. Wel benieuwt naar je foto’s natuurlijk :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Bedankt! Ga ik er een paar van maken!

1 like

Welkom Ian !

1 like

Welkom Ian, :+1:

1 like

Welkom, dat is zeker een mooi horloge! Plaats vooral een mooie foto van je aanwinst :smiley:

1 like

Welkom en veel leesplezier hier

1 like

Welkom!

1 like

Hey Ian, welkom op dit leuke forum. Veel leesplezier hierzo! En hopelijk plaats je zelf ook regelmatig wat leuks.

1 like

Welkom Ian! Veel plezier hier :+1:t4:

1 like

Van harte welkom Ian

1 like

Welkom. De Telemeter is een heel mooi horloge. Gefeliciteerd met de aanschaf daarvan.

1 like

21 likes

welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

animaatjes-welkom-4533576

1 like

Welkom

1 like

Welkom en een goede aanschaf :ok_hand:

1 like